oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 For å ha sakt det! eg er faktisk i mot slike stunt!!! http://videos.streetfire.net/video/3F2123E4-1D2D-482B-B987-CD796FD394AD.htm Er ikke sikkert den kan ligge ute så lenge. Dere får prøve. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Flyttet til Media siden den ikke hadde noe å gjøre på Volvo 200 forumet! Du kan sikkert fikse linken også :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Nå virker denne linken. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vil bare si til alle som kanskje venter på at den skal bli ferdig nedlastet. Ja det er klippet med GR og turbobusan ;) Edit: Ok ser at linken er blitt endret til streetfire nå hehe, da er saken grei aneglsmili Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 littt av et monster :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Det at han kjører i over 300 km/t på bakhjulet viser hvor syk han er! damndamn Men det blir sikkert et fint syn den dagen han kræsjer i 300+ km/t... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 . men syk fyr han som drar han på hjulet gitt damndamn Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er jo eldgammal film da! :) men uansett, mannen er spinngal! galemannssykkel når du bare trenger å vri om litt, så løfter du nesa i over 300! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 kan man lagre dissa filmene..? syk den derr! happyhappy Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har hørt rykter om at han er eks -GP kjører. Helt sikkert rykter uten noe hold i. Husker det foregikk en konkurranse for en stund siden der en kunne vinne en av syklene hans, en Suzuki Gsxr, med fullt karbon kåpesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg