Gå til innhold

underforum til de som vil ha sin bil "moddet"?

Ranger emnet

Figgi

skulle det ha vært et underforum til de som vil ha sin bil moddet?  

65 stemmer

1. 1. skulle det ha vært et underforum til de som vil ha sin bil moddet?

• Ja, det skulle det
      60
    • Nei, det blir bare mer jobb
      5

Anbefalte innlegg

Hei

jeg satt og tenkte på om det kansje var for mange som ville ha sin egen bil stylet på PS siden.

det jeg hadde tenkt ut var at vi kunne ha satt opp et underforum til de som vil ha bilen sin digitalt modifisert, eller er det bare helt teit?

så jeg setter opp en poll for å høre deres mening i saken.

takk på forhånd.

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsåvidt positivt, men jeg tror kanskje at folk da ikke kommer til å sjekke det underforumet så mye? Altså, jeg mener at det ikke kommer nok tråder på forumet hver dag til at man trenger å dele det opp. Noen som skjønner?

Derfor stemmer jeg nei

Du skal nå alltid kverulere :)

Jeg mener dette er en god idè. Mange av modderne våre her er ute etter utfordringer og har lite med ideer for hva og hvordan de vil modde. Derfor mener jeg at det er en god idè. Min stemme er ja :popcorn

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg satt og tenkte på om det kansje var for mange som ville ha sin egen bil stylet på PS siden.

det jeg hadde tenkt ut var at vi kunne ha satt opp et underforum til de som vil ha bilen sin digitalt modifisert, eller er det bare helt teit?

så jeg setter opp en poll for å høre deres mening i saken.

takk på forhånd.

Jajaja! Jeg har så mange tanker i hodet om hvordan bilen min skal se ut, men er dårlig til å tegne, og har ikke sjangs til å bli halvparten så god som dere på PS. Syntes det blir frekt å spørre dere også, men har dere lyst har dere lov ; ) Alternativet mitt blir å kjøpe det jeg tror kan se bra ut, og eventuelt gå på en skikkelig smell!

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAA!!!! Irriterer meg like mye hver gang jeg er innom photoshop forumet at det er kun hjelp meg med felger, fargebytte, senking, skulle hatt på den fangeren her jeg osv osv.

Og øverst i det underforumet MÅ det være no retningslinjer, altså felger må være i ca samme vinkel, fanger o.l. må være i samme vinkel, osv osv. Men det er jo ikke værre enn at en som kan og veit litt skriver! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er iallefall ikke tvil om hva folket vil ser det ut som, så hva blir det til moderatorer? kommer det ett underforum? Tror jeg har de fleste med meg når jeg sier at vi er lei av folk som ber oss gjøre noe... og klare rettningslinjer ville ha vert fint :)

- 1991 E36 3xxi

x 1986 E30 327i

- 2003 Yamaha Yz125

Lenke til kommentar
Del på andre sider