Gå til innhold

Rally Koffen`s : Golf II 1600

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

var å kjøpte meg 2er Golf på søndagen, tidligere eier er en her på forumet men fikk desverre ikke nicket :p

specs , 282 på tellern, 1600, 85/86 mod, hvit, en smule rust lakkrust og litt i hjulbuene.

Planene er mange men det som skjer først er; bytte av frontrute, Nye dempere siden den drar mot høyre (mulig det blir senke fjører med engang) ,fikse anlegget ,ta rusten , bytte en termostat ( går høyt på tomgang ) og montere gti breddere.

Videre: 90`fangere , soting , mere anlegg, felger, ny potte og luftfilter.

Bilder: (skiltet henger på skeiva for jeg klarte vaske bak med høytrykk :P )

DSC00005.jpg

DSC00006.jpg

DSC00007.jpg

Btw noen som vet hvordan man får bort slikt , er fra ett tre som har stått over (har prøvd avfetting)

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senk så mye som mulig sier da jeg! senk minst 70 eller kjøp gewinde:)

Tror jeg bare skal ha fjører, vil ikke det bli veldig ubehagelig å kjøre med 70mm senkefjører ?

Gewinde er uaktuelt for en stakkars student som meg enn så lenge :watchout

Gti Breddere er solgt til Cleanvw :)

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare skal ha fjører, vil ikke det bli veldig ubehagelig å kjøre med 70mm senkefjører ?

Gewinde er uaktuelt for en stakkars student som meg enn så lenge :watchout

Gti Breddere er solgt til Cleanvw :)

kjøp på eyecandy racing:) bra gewinde der.. el ikke det beste men ikke det dårligste eller.. :) ville ikke senka mer en 60 jeg med orginale dempere:) så kjøp helst dempersats altså med senkefjøre å demper:)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp på eyecandy racing:) bra gewinde der.. el ikke det beste men ikke det dårligste eller.. :) ville ikke senka mer en 60 jeg med orginale dempere:) så kjøp helst dempersats altså med senkefjøre å demper:)

Hadde bare man hatt ett pengetre...

kan fortelle at jeg ikke fikk til å koble til cd spilleren, går strøm inn i spilleren men får ikke slått den på, er orginal Vw Bora spiller, sikringen er hel den også... får bare prøve en annen spiller.

siden jeg ikke fikk til spilleren så dro jeg å 2 kammerater å kjørte 500m ellerno dro brekket i svingen så fikk jeg en heftig brei en (sommerdekk bak) måtte ratte noe skikkelig så jeg glemte å dra av brekket, var max 15cm ifra å kjører i snøfonna... var helt jævelig der og da... men nå er det bare til å le av :cocain:

min første "close to" kræsj damndamn

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider