Omegamannen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 jeg synes den "Mufflern" kler bilen din kjempe godt!hadde tenkt og kommentere den:) det er barsk .!åssen er lyden i det. 4 syl. Bokser?eller rekke? 2.0 da er det vel muligheter for at jeg tar deg rett frem da:) men i svinger må jeg vel satse litt for og ta deg tror jeg hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 *Her kan du grille loffen din tra la la la la la* ;) Uffda, men den er ikke såå stor jeg synes den "Mufflern" kler bilen din kjempe godt!hadde tenkt og kommentere den:) det er barsk .!åssen er lyden i det.4 syl. Bokser?eller rekke? 2.0 da er det vel muligheter for at jeg tar deg rett frem da:) men i svinger må jeg vel satse litt for og ta deg tror jeg hehe Lyden er go den, brommete på tomgang og rimelig "stille" rundt 3000-4000(deilig på motorveicrusing) og fint hyl\brøl på høyere rpm`s Vanlig firer i denne (vag motor) Du tar meg nok rett frem ja, men ekke det som er meningen i denne bilen.. Har endelig fått tatt noen bedre bilder av bilen, laster opp nå, stay tuned;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Barnesetene: Bagsjerommet som akkurat rommer takluka\taket: Vanlig lysmode: Sleepy: Paddemode: Har fjerna sotingen på de små rutene bak etter at bildene ble tatt.. Neste på liste over "to do" er anlegg (tivoli radio ble for crappy) må finne en cd spiller uten alt for mye flashy delfiner og neon farger.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=112205 Den er jo fin og diskre :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=112205 Den er jo fin og diskre :) Faktisk en av de jeg har tenkt på, men blå led:puke Men skal vel være mulig å skifte farge? Hmm skal ta en prat med denne perry Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Utrolig fin bil! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Syntes bilen din er veldig fin, men det er noe som skurrer med dekk/felg oppsettet ditt. Felgene i seg selv er veldig fine, men de ser rett og slett for små ut. Ellers har du for lite gummi. Kanskje 16" med litt større dekk hadde gjort seg? Da kan du senke mer også for den rette looken.. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Syntes bilen din er veldig fin, men det er noe som skurrer med dekk/felg oppsettet ditt. Felgene i seg selv er veldig fine, men de ser rett og slett for små ut. Ellers har du for lite gummi. Kanskje 16" med litt større dekk hadde gjort seg? Da kan du senke mer også for den rette looken.. : Ja jeg vet, men det er bildene som lyver litt. Syns ikke det ser så galt ut i real life. Eneste jeg syns trengs er spacere bak og senk foran Drømmebil du har linka til forresten! Deilig med Fuchs: Men dyrt... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 vin bil hvordan er den og kjøre ? lure på og kjøpe meg en 944 =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 nei å nei, felgene passer ikke inn i det heletatt...jeg skal være grei mot deg og kjøpe dem for en billig penge :pimp Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 vin bil hvordan er den og kjøre ? lure på og kjøpe meg en 944 =) Go å kjøre, noe helt annet enn andre familiebiler, komfortabel men samtidig så sitter du der med ett smil når svingene kommer nei å nei, felgene passer ikke inn i det heletatt...jeg skal være grei mot deg og kjøpe dem for en billig penge :pimp uffda, du skal få dem mot en sixpack;) Lurer forresten litt på å kjøpe en slik spiller: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Selv om bilen har bare 125 hk, så har du et gjevnt moment over store deler av turtallet, lite vekt, og en god cw-verdi (lite luftmotstand), så den kan gå overraskende bra rett fram og.. Får gjerne litt grep i asfalten med så mye vekt bak, selv om det ikke er stiv bakaksel.. Kjørte litt på Gardermoen uoffesiellt i fjor med min (noe oppjustert), R-dekk og clutchdump, så var det kun en bil som kom raskere i mål på 200 m enn min, en oppjustert 740 turbo. 0-100 gikk vel unna på 7-7.5 sek på denne måten, og det er greit nok med bare 125 hk :) Er i svingene den har sitt ess, det er her sportsbil-chassiet har fordeler i forhold til familiebilene. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Fin bil ja, en av de flotteste 924 jeg har sett i norge. Ta godt vare på den! :) Ser på bildene av innsia av bila at det ikke er trekt teppe bak i bilen. Var dette standar på den eller er det noe den forigje eieren har fjernet? Og forresten hei alle sammen, er første posten detta :hello: Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg har den Pioneer spilleren i min '44. Forholdsvis diskret. Ser vi deg på ett av treffene til PCN snart? Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fin bil ja, en av de flotteste 924 jeg har sett i norge.Ta godt vare på den! Og forresten hei alle sammen, er første posten detta :hello: Hei og velkommen! Prøver å ta så godt vare på den som jeg bare kan Ser på bildene av innsia av bila at det ikke er trekt teppe bak i bilen.Var dette standar på den eller er det noe den forigje eieren har fjernet? Forrigie eiern fjerna trekkene på siden, han ville ha det litt "racing", han monterte også inn brannslukkingsapparatet Jeg har den Pioneer spilleren i min '44. Forholdsvis diskret. Ser vi deg på ett av treffene til PCN snart? Jeg var på rudskogen når det var kjøretrening, men parkerte oppe, så kanskje du ikke så meg.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg