Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Drar du av gårde 0 til 100 på 7.7 tar du meg rett fram også:( hehe men det går bra.Så deg her om dagen:)Porsha så vakker ut i Det vakre solyset:)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sinnsykt pen 924 på autodb nå: Fikk lyst på 944 forskjermer jeg nå:rolleyes: En annen replica som ligger ute til salgs: Han skal ha 79.000... Forresten så har jeg blitt medlem av Pcn Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 den øverste er et prosjekt som trenger MYE arbeid.. Det er forsåvidt den andre der også.. Den underste hadde defekt girkasse, motor som ikke gikk skikkelig og understell som trengte å byttes sist jeg snakka med han.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er forsåvidt den andre der også.. Den underste hadde defekt girkasse, motor som ikke gikk skikkelig og understell som trengte å byttes sist jeg snakka med han.. Regner med at han har ordna det nå han skal ha 70.000... Men her er ett lite bilde av min uten 944 fanger\leppe: må få på den igjen(den lakkes) og få senka bilen For å få senka den nok Lurer på om jeg skal gå for ett slikt sett: Info: http://www.tech-session.com/kb/index.php?page=index_v2&id=39&c=4 Men hvilken spring rate burde jeg gå for? Vil ha en bil som beholder litt av komforten, men som allikevel blir rimelig stiv Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Regner med at han har ordna det nå han skal ha 70.000... Men her er ett lite bilde av min uten 944 fanger\leppe: må få på den igjen(den lakkes) og få senka bilen For å få senka den nok Lurer på om jeg skal gå for ett slikt sett: Info: http://www.tech-session.com/kb/index.php?page=index_v2&id=39&c=4 Men hvilken spring rate burde jeg gå for? Vil ha en bil som beholder litt av komforten, men som allikevel blir rimelig stiv Den bilen du inket til, ligger nå til salgs for 35 000... Prosjekt , ja Ellers bygde jeg meg noen slike dempere som du viser bilde til selv. Utzon i Sverige selger billige slike kit. Skal du først gjøre noe slikt bør du gå for 250 lbs fjærer og stivere, dette innbefatter igjen at du må ha stivere torsjonstaver eventuelt coilover bak for å oppretholde balansen. Reindeksering av torsjonstavene bak på en slik bil er en dyr afære og om du gjør det selv så tar det litt tid. Om du vil opprettjolde komfort så ville jeg heller bare å kjøpt noen senkefjærer foran mener de er ca 170lbs, koni eller bilstein dempere , kappa skjermene innenfor gt-bredderene og justert bilen ned på eksentermutteren. Du får ca 25-30mm på eksentermutteren. For mer MÅ man re-indeksere... Så ville jeg kjøpt noken større stabstag... MEN det første jeg ville ha gjort er å skifte alle foringene... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 MEN det første jeg ville ha gjort er å skifte alle foringene... De har jeg sett på og de ser veldig bra ut. Men tenker jeg går for coiloversne med 200lbs i spring rate, men lurer litt på og bestille torsjonsstag bak fra samme sted med en gang : http://www.paragon-products.com/product_p/968m030rearsway.htm http://www.paragon-products.com/product_p/sb6900.htm Har ikke noe stabstag bak nå, er understyrt.. Grunnen til at jeg velger å gå for coilovernsene er fordi jeg er glad i "Tyskerstilen" eller JDM Old school stilen. Jeg elsker lave biler, litt racing inspirert Selv om dette går på bekostning av komfort, kjøreegenskaper og framkommelighet:watchout Siste bilde av bilen med loffpotta btw, blir orginal potte imorgen, litt mindre harry.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 M030 stagene er rimeligere i Norge enn i USA. Sjekk med Autotuning før du bestiller. Jeg har M030 stabstag både foran og bak på min bil nå. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac-xtreme Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Lekker sommerbil m'm Hva betalte du for den? Siter Pontiac Trans Am Turbo 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 924en din var søt ;) har 944 turbo selv. utrolig morsomme biler =) hvor er det du legger ut bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Lekker sommerbil m'm Hva betalte du for den? Jeg betalte 35.000, ble en fin bunke med tusenlapper: 924en din var søt ;) har 944 turbo selv. utrolig morsomme biler =) hvor er det du legger ut bilder? Skulle gjerne hatt en 944 turbo selv, sikkert kjempeartig! Bildene legger jeg ut på Photobucket.com og linker de hit med "Sett inn bilde" knappen Idag fikk jeg forresten medlemskotet mitt i posten, Så kanskje jeg kommer til våler og får lufta bilen litt Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 nice =) jeg er ikke medlem.. og venter på bredbåndslambaen, da jeg har fått bytta til turbo s motor og fått på større bensintrykkregulator og maf og piggypack.. når er det på våler? lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hva slags MAF og piggyback er det du skal installere Lars? Våler er nå til helga. Både lørdag og søndag. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ah.. hadde vært moro å fått klar bilen.. lindsey maf 2 er innstallert og mafter burner er satt opp.. =) så venter på zeitronixen, liggi på gardemoen hos tollen siden onsdag.. ;\ men har en liten lekkasje på ene kontakten på oljekjøleren på girkassa som og må fikses.. se om det går med gjeneteip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvem av dere skal til Våler, og evt. kjøre? Jeg skal kjøre begge dager.. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 får jeg klar bilen så kommer jeg.. men skal ikke kjøre.. men da kommer jeg bare søndag.. så de hadde sluppet zeitronixen fra tollen i dag =) så har den kanskje i morgen.. spørs hvor vanskelig det blir å mappe den. og om jeg får fiksa den lille lekkasjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.