Nikdev Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Solgt bilen? Pris ant. på den da? Nei den er ikke solgt, men jeg sliter med luft i kjølesystemet etter at en var å prøvde den, kan hende toppakningen har gått:shake Skal få tatt en lekkasjetest av motoren nå de nærmeste dagene, vet ikke om jeg kan\har tid til å fikse det selv, isåfall går den billig...... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Så den på autodb.. Utenfor min klasse akuratt nå,men har hørt på en 82 mod, han skal selge for ca 25k.. Men må få solgt min først, var noe smått med den og, men ikke noe jeg ikke skal klare å fikse... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fikk målt\testa litt idag og motoren virker bra. Må bare få tak i ett nytt radiator\ekspansjonstank lokk så er alt i orden... Må også få tak i ny speedometer wire, du har ikke det vel sveina? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 solgt bilen nå? tror du kommer til å savne den Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 solgt bilen nå? tror du kommer til å savne den Bilen er solgt, og ja jeg savner den... Jeg driver å styrer med volvo nå:uhhmmwhat?: Ikke helt det samme som Porschen. Men det er en veldig morsom vinterbil, Les mer her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126686 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hey.. den volvoen har vel transaksel den også .. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hey.. den volvoen har vel transaksel den også .. Men det blir ikke helt samme kjøregleden som porschen, Sittestillingen blir helt feil og den krenger som en buss, men den er morsom for det, spesielt på snøen;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Fin bil , Synd den måtte bort ! :win likte den veldig godt faktisk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Faen du solgt porshen nå, da hadde jeg kjøpt den på flekken av deg, siifra om du hvet om noen kupp er på leting etter en sommerbil :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Faen du solgt porshen nå, da hadde jeg kjøpt den på flekken av deg, siifra om du hvet om noen kupp er på leting etter en sommerbil :) Will do!:viske: Har forresten fått volvoen til å bli en mer morsom bil en porscha, men det har kostet;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg