Kimman Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Du kan fort få justbar senkesett ved å få deg 1,2,3 eller 4 smellfeite venner.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Eller gjør som meg, vær smellfeit sjøl Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Eller gjør som meg, vær smellfeit sjøl :lol :lol :lol :lol :lol hah! beste komentaren kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 øy! hadde du dratt til tyskland, så kunne du fått justerbare coil overs til hele bilen, + senkesettet du har kjøpt for samme prisen, men da hadde du jo også smuglet da, og det der hadde ikke akkurat vært diskret. Si fra hvis du trenger hjelp til å tømme noen av kassene da? Eller gjør som meg, vær smellfeit sjøl Han har jo ikke satt seg inn i bilen på dette bildet, så han fikk vel senkan litt forann og tenker jeg, Chiller er ikke smellfeit, men heller ikke en liten mann. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ikke så bra bilder, men her er mitt senkesett fra Coca-Cola i sommer. :) (Bilen var lavere, men hadde bare dette, og her er endel tatt ut) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg