Gjest Trailer Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Har en Vectra A 91 modell. Plaget noe helt borti granskauen med subben min. Til vanlig, så spiller den helt greit opp til et visst volum, da har den rett og slett ikke nok luft, og det blir bare rumling. Et annet lite problem er at når jeg åpner bagasjerommet, så spiller subben enormt bra i forhold til hva den gjør med lukket bagasjerom. Har laget to 3" hull i hatthylla med noe bassrefleks ned i bagasjerommet, men fikk ikke så mye bedre effekt av dette. Noen som har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det du å gjøre er å sette de to refleksrørene ifra hattehylla og ned i kassa. dette vil gjøre att den tar luft ifra coupen istede for bagasjen. hadde samme problemet selv fungerte kjempebra å gjøre det sånn, istede for å ødelegge hele hattehylla som enkelte andre gjør. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 så jeg skal bare legge bassrefleksen ned i subkassen? Og det vil ikke gjøre at den spiller dårligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 nei det vil det absolut ikke. spiller mye bedre. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hvilken subber å effekt på de ? forsterkeren effekt på den ?? hvilken strømkabel?? tynn eller tykk Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg