Tazzen Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 begynner en tråd om bilen min jeg..har endel bilder nå å driver på med bilen så å si hver dag.. kan jo gå fort igjennom hva som har skjedd siden jeg fikk den Begynte ca 2år siden, kjøpte en 93modell sølvgrå golf 3 Begynte pusse den opp så fort jeg fikk den. jeg tok masse bilder men dessverre er disse gått tapt, har bare 1 igjen. Så etter opppussingen så hellakkerte jeg den i en sølv farge jeg ville ha å fikk ikke kostet noe mer på den, så jeg kjørte med den slik en stund. byttet stoler, fant noen GTD spesial stoler på huggeri.. dette er de gamle fant ut jeg skulle skifte litt på instrumentene, rosa visere å hviteskiver lånte den bort til fatter en gang, han skulle på jobben... smaaart.. kommer tilbake. "ehh senka bil? hmm det burde du ikke ha" jeeez.. Resulterte i ny leppe (gti) å senka den 60mm, var 40mm før.. akkurat senka, den sank mer, pluss nye baklykter, ser de seinere neddi her.. Fikk tak i ett luftintak fra caravelle, som jeg fikk hivd inn.. her ferdig grunna å pussa, klar til lakk, bare å teipe opp. Tok noen bilder, har ingen som ser no bra ut.. fakka cam deretter kjøpte jeg meg downforcer bak å sideskjørt.. Så kommer vintern, å planene kommer rullende inn. kjøpte meg noen brukte Borbet A felger jeg prøvde på.. Da kommer planen om å bredde å der snødde bilen ned Fikk leid et lager, å satt den der til jeg fikk penger å slikt.. sto der noen mnd Fikk den hjem for noen dager siden, skal få bedre plass, men er mye piss i garasjen akkurat nå.. Fikk tatt ut ruta, grunnet rust, skal modde bakluka osv.. ny bakrute er bestilt, tona.. Så driver å jobber litt om dagen, legger ut mye bilder.. følg med... ny fanger forann blir det, ny lakk, bredde rundt hele + + + Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ah, rått, har venta på denne tråden.. :) (mangler bare Oleee nå :D ) Pen bil vertfall, knall farge ( :D ), og lykke til med videre planer.. :) Ser frem til bilder underveis.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ja ditta var på høy tid. Flottings! Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Må si meg enig - var på tide... Og ser jo veldig bra ut... Bare du ikke låner bort bilen din igjen da - surt det ass... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Veldig fin bil du har der ja:=) Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ah, rått, har venta på denne tråden.. :)(mangler bare Oleee nå :D ) Pen bil vertfall, knall farge ( :D ), og lykke til med videre planer.. :) Ser frem til bilder underveis.. :) Venta også litt på denne tråden Tazzen! :thumb Fintfint prosjekt dette her altså! Slik som Marvil sier, kul sølvfarge på bilen! :hello: Oleee har ingen tråd han... :biker Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nydlig bil, og den har du holdt skjult for oss:) Felgane passa bilen jækla bra, men treng du bredara på da? aneglsmili Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 må bredde mye forann med disse, kan ta bilde så du kan se.. Bak tenkte jeg space ut, har åsså tenkt på 7.5 forann eller nye keskin kt3 9x16 rundt hele, De som står på der er solgt, de var bulka å stygge som fy..så må se litt..Short on cash, men hvem ekke:) Takk for komentarer a. kult :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hva er ET på disse felgene'a? ET15? Bygger mye utover med andre ord? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 feeet den golfen der! ;) syns den senker ganske så bra med 60mm egentlig passer bilen bra! :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 felgene er et15 ja Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Goooood =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 råå golf.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Pen farge.pen bil. men åssen fikk du ut bakruta??,er ikke den limt?? :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Pen farge.pen bil. men åssen fikk du ut bakruta??,er ikke den limt?? :boxing Er vel ikke verre enn å skjære den ut da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg