Gå til innhold

-tazzen: golf III, prosjekt makeover!-

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

• Svar 485
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
hvor havnet den?

Til ei jente i Løten-distriktet, stemmer ikke det Tazzen?! Så jeg regner med at du får se den olehenri..siden du jobber mye der(?) :thumb

Forresten Tazzen, hvordan ser det ut opp-under den innsveisa lista over skiltplata? Hvordan gjorde du det med skiltbeslysning?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ei jente i Løten-distriktet, stemmer ikke det Tazzen?! Så jeg regner med at du får se den olehenri..siden du jobber mye der(?) :thumb

Forresten Tazzen, hvordan ser det ut opp-under den innsveisa lista over skiltplata? Hvordan gjorde du det med skiltbeslysning?

Jo stemmer stemmer. Ser ut der? hm vanlig:P eller ekke lett få lakk heelt oppi der men. Skiltlysa er der, de orginale, bare gjorde de litt mindre. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei Tazzen!

Den sølvgråe Golf III der blir jo veldig fin.

Har blitt veldig interissert i gatebiler i det siste og har tenkt mye på Golf III, syns det karoseriet er veldig fint. Liker ikke I, II, IV og V. Syns ikke det er like mye sjarm over de karoseriene da! Hvis jeg kjøper meg en forholdsvis billig Golf III (30'000 - 45'000,-) Hvor mye kommer det på dersom jeg skal gjøre Golfen min like bra som din?

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tazzen!

Den sølvgråe Golf III der blir jo veldig fin.

Har blitt veldig interissert i gatebiler i det siste og har tenkt mye på Golf III, syns det karoseriet er veldig fint. Liker ikke I, II, IV og V. Syns ikke det er like mye sjarm over de karoseriene da! Hvis jeg kjøper meg en forholdsvis billig Golf III (30'000 - 45'000,-) Hvor mye kommer det på dersom jeg skal gjøre Golfen min like bra som din?

Takk for du syns den ble fin :)

Man trenger ikke gjøre så veldig mye for å få en fin 3er.

Nå gjorde jeg endel med denne, mye jobb, det ser du jo hvis du leser tidligere her. Men gjør du noe selv? blir fort dyrt å sette bort ting.

Feks på denne er det mye karoseri arbeid, bredde, bakluka, badlook osv.

Alt er jo smak å behag! tror det ligger en inspirasjonstråd på 3ere her på formuet, søk litt, å se hva du liker

Å ellers, hadde laget en film fra starten te slutt med bilder å slikt, men den loker å vikke lagre seg:p

Vil bare takke alle som la igjen komentarer å kom med tips å hjelp.

Da er denne tråden avsluttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...