olehenri Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 sølv som skinner i anna farge? :P standox liquid silver :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 tenkte på det men, blir nok ikke den, syns den er litt mørk slik ikke i sola:) selvom det er en meget fin farge, uten tvil... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hmm, hos meg er det nesten som vanlig sølvgrått da, når sola ikke står på. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vet ikke hva det er, men faller ikke for den bare:) hehe..fint på andres. Pluss den er litt for dyr gitt ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 da har jeg pussa, pussa, pussa å pussa litt.. satan så mye pussing! her er noen bilder med det gamle cammet mitt, kvalitet er baad Fikk alle 4 felga med dekk her om dagen. Kumho, 215/40/16: Fangern klar te grunning, leppa jeg harbestilt kommer ikke før over 1 uke, det må tilpasses: bare litt finsliping på noen av hjulbuene så er det klart til grunning bakfangern er klar til grunning. Grunnes iløpet av nesteuke: Framskjermene: Av den ene: å ett av bakluka: Gått tomme på jobben for slik sparkel jeg pleier bruke (grå) så brukte en gule, den vi brukte før på jobben.. hehe den er bra lissom, men syns det ser mer jalla ut å er ett H#¤%¤¤# å slipe, hard! :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Gleder meg til å se leppa bli montert... Den svarte golfen med mk4 leppa så helt nyyyydelig ut ;) Er dette all show, no go proskjekt? eller har du tenkt å gjøre noe like gromt med motoren og? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Blir bra detta her... gleder med til å se den rulle til sommeren... eller snart:) bare si ifra hvis du trenger hjelp til noe.. tar meg en tur jeg vettu.. åssen går det med luftinntaket mitt? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 tar av meg hatten for jobben du gjør her!! hvordan hjulbuer er det du sveiser på til breddingen? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det her ser jo vanvittig bra ut! En stund siden sist jeg var innom her. Ikke så veldig Golf-fan, men detta er morro å følge med på! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Blir bra detta her... gleder med til å se den rulle til sommeren... eller snart:) bare si ifra hvis du trenger hjelp til noe.. tar meg en tur jeg vettu.. åssen går det med luftinntaket mitt? Skal ut å skjære det til nå, så ordner det seg nok snart:P Gleder meg til å se leppa bli montert... Den svarte golfen med mk4 leppa så helt nyyyydelig ut ;)Er dette all show, no go proskjekt? eller har du tenkt å gjøre noe like gromt med motoren og? takktakk..blir ikke bytting av motor eller gjort noemed nei.. iallefall ikke nå, kanskje senere, time will show:P for bare puttre rundt i 1.8l, jeg klager ikke.. tar av meg hatten for jobben du gjør her!! hvordan hjulbuer er det du sveiser på til breddingen? takk, hyggelig å høre :) hmm det er nissan BLUEBIRD hjulbuer!! heahe.. Planen var mer bolleskjermer men, ble ikke slik, men er fornøyd.. For ut å jobbe litt i garasjen jeg da... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 blir utrolig fin bilen din nå! kunne tenkt meg å låne familien din en uke eller to til å gjøre en del:p tørr ikke begynne å sveise inn luftinntak (ja, jeg har lyst å stjele idèen din med caravelle-luftinntak:p) har bare "grunnleggende sveising" som valfag på gk som "utdanning" :p jaja, men stå på, dette blir konge:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 de er te utleie;) begynner bli lei hele gjengen. neiira. hehe Den ideen er nok brukt maaaange ganger før vil jeg tru :) Er ikke så problem å sveise inn luftintaket..Det som er litt tricky er å sparkle det å få det heelt jevnt å nice.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hehe, ja, hvor mye tar du får å leige dem ut ei langhelg? neida:p om jeg skal finne på noe slikt, tror jeg jeg kjøper meg nye sjermer på huggern å sveiser på, så kan jeg heller selge se som står på om det blir bra:) liker cleeninga av fangeren med;) har vel ganske så lit smak du å jeg, er ikke en ting du har gjort som jeg ikke liker;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da er farge nesten i boks!;) bestemt meg! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 gi oss en smakebit a! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg