Oleee Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ser ikke så mye av flake'n, men noen bilder av Polo4RS3 sitt Polo-prosjekt: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har sett på den der, å syns det er liiiiite effekt å veldig mørk sølv. Men for se hva det blir :) ingenting er bestemt. Nå om dagen pusser jeg bare klar for grunning.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har sett på den der, å syns det er liiiiite effekt å veldig mørk sølv.Men for se hva det blir :) ingenting er bestemt. Nå om dagen pusser jeg bare klar for grunning.. Den Polo'n har jo Standox Silver lakk..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Den Polo'n har jo Standox Silver lakk..:) er klar over det:) Nå ble det lite bilder her, slenger ut noen jeg, ikke skjedd så mye men.. Prøvde på fangern: Skal få fangern te å gå helt ut til breddinga, bare setter inn en slik stopper der:) bare bilde når jeg sparkler å styrer på: Hjulbue ferdig: Skjøta på bakfangern: Var en fin golf4 på jobben, en som bor her sin, tok noen bilder bare jeg: så fort jeg har grunnet, kommer bilde:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvordan gjør du det med blinklys foran da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvordan gjør du det med blinklys foran da? :) nei for vel bare drite i svinge av non' sted. hehe, må vel lage te noe neddi fangern der:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 nei for vel bare drite i svinge av non' sted.hehe, må vel lage te noe neddi fangern der:) jeg har dreia 4 ringer i aluminium som passer uttapå linsa på tåkelysa/sprederne, og to av dem skal vere uttapå dem ytterst i "luftinntakene" og de to andre skal vere til blinklyset rett innenfor tåkelysa (bygger om blinklysa som er der som som tetta igjenn) det tror jeg blir bra, og har sjekka på biltilsynet, han kontroløren sa at de gjikk helt fint:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Eller du får kjøpe nye lykter med blinkers i hovedlyktene. In pro sine har dette og sikkert fler. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvordan gjør du det med blinklys foran da? :) Ruller ned ruta og strekker ut hånda..? :D Blir feit denne bilen Tazzen.. :) Fant igjen tråden nå, lurte litt på hvor den hadde blitt av, så tok like greit å leste gjennom fra side en. Imponert så det synger.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Eller du får kjøpe nye lykter med blinkers i hovedlyktene. In pro sine har dette og sikkert fler. Gidder ikke det når jeg har de lyktene jeg har.. har dårlig med penger om dagen:) her spares det inn på alt! Ruller ned ruta og strekker ut hånda..? :D Blir feit denne bilen Tazzen.. :) Fant igjen tråden nå, lurte litt på hvor den hadde blitt av, så tok like greit å leste gjennom fra side en. Imponert så det synger.. :) ut med hånda ja, hahaehea.. ah kult du gadd lese hele da, blitt litt forandringer i planene da men. Slik erre sikkert for alle:) takk for positiv feedback..! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har åsså tenkt på ha slik sølv som er i bunnen på mange candy farger.. åsså ta flake i, ekke sikker på åssen det blir, må høre på jobben. fargevalg, fy f.... ekke lett;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg som hadde tenkt å få så mange gode råd fra deg...:p nei, er ikke lett, men sølv med flake hadde kansje blitt litt disco-kule? kan i alle fall ikke vere store flakes Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 flakes er fett... her kan du kjøpe: http://www.kustomshop.com/scripts/depot.exe?pgm=ksflake.bbx Da får du i allefall noe relativt unikt her til lands.. dette er holographic flake, effekten ser du under : og her har du mitt forslag til flakes og blande i sølvfargen din.. Intense Gold Holographic Flake - KUS F36 ellers finnes det et hav av muligheter med andre farger.. Om du er int, tror jeg at jeg vet om en kar som kan skaffe flakes til deg på kortere tid enn det vil ta fra usa. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har fargekart på jobben med maaaasse flakes greier..hm den du hadde der så da fet ut, blanda den i en fin lys sølvfarge kunne kanskje blitt fett!:) Flakes. er det så vansklig skaffe da? onkel snakka om han fikk det en av dagene.. takk for tips! :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har fargekart på jobben med maaaasse flakes greier..hm den du hadde derså da fet ut, blanda den i en fin lys sølvfarge kunne kanskje blitt fett!:) Flakes. er det så vansklig skaffe da? onkel snakka om han fikk det en av dagene.. takk for tips! :) nei vanlig flakes er ikke det verste og få tak i.. men holographic flakes er litt mer sjeldent Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg