DJ-timoty Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 idag kom Flakes'a :) hvorfor har du slædda bildet? hvem lager disse? hvor har du kjøpt disse? pris? var dritfett! digga lakken på tanklokket ditt :) blir fett når du blir ferdig! mye flakez trenger man til en hel bil? er på jakt etter slike flakez,.. mye fetere en vanlig metallic,.. :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har du stålbredda på frihånd eller? åssen da mener du? er vel bilder lengre bak åssen jeg har gjort det :) tok noen gamle hjulbuer fra en annen bil, skjærte de slik jeg ville ha de, splittet de opp så jeg fikk den rette buen, å endel jobb for å tilpasse de. send pm hvis du vil ha bilder da vette:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 åssen da mener du?er vel bilder lengre bak åssen jeg har gjort det :) tok noen gamle hjulbuer fra en annen bil, skjærte de slik jeg ville ha de, splittet de opp så jeg fikk den rette buen, å endel jobb for å tilpasse de. send pm hvis du vil ha bilder da vette:) pm sendt :) kult fargevalg forresten Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hvorfor har du slædda bildet? hvem lager disse?hvor har du kjøpt disse? pris? var dritfett! digga lakken på tanklokket ditt :) blir fett når du blir ferdig! mye flakez trenger man til en hel bil? er på jakt etter slike flakez,.. mye fetere en vanlig metallic,.. :) tenker det er house of color som har levert de flaksa Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 tenker det er house of color som har levert de flaksa Kan du hjelpe meg å få tak i det christer? tenkte å gjøre litt me audien nå når den skal på veien igjen :) og hadde vært gøy å fått litt effekt i lakken på den... hvordan gjør man med sånne flakez? blandes det i et eget lag med "klarlakk" før den ordentlige klarlakken kkommer på , eller blandes det i den vanlige lakken?? ps : du som har denne tråden , du har ikke plass til flere PM , har prøvd å sende deg pm .... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 slik er plass nå, jeg kan forklare åssen det lakkes på pm!:) hehe.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Lakket sideskjørt å panser idag for å prøve.. Var ikke noe lett oppgave, etter mye kluss å dritt gikk flaken fint på å greier, men må mellomslipes :) Så litt mer jobb en jeg trudde, menmen da blirre jo 100 så.. legger bilder når jeg har fått lakket igjen.. ellers er bilen så godt som klar til lakk, å lakkes iløpet av uka.. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 la klarlakk på panser å sideskjørt idag: Ferdig matta ned etter forrige lakkering: Vaska delene: Ferdig, 3 strøk med klarlakk, sola skinte svaaakt inn, så ser litt: pansret, har ikke sett i sola ennå: Regner med bilen blir lakket før uka er ferdig, bilder kommer:) Pluss venter på endel deler i posten som er rett rundt hjørnet.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 konge! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 det var bare over nice! :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Blir rått når bilen din blir ferdig tazzen! Blir photoshoot seinere i sommer da! Skal ha bilen min på lakkering nå også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Stilig effekt i lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Blir rått når bilen din blir ferdig tazzen! Blir photoshoot seinere i sommer da! Skal ha bilen min på lakkering nå også :) hehe takker:) for håpe det blir bra.. ja photoshoot hadde vært knall det, ska du helakkere? sånn ellers så ringte jeg på leppa tilframfangern å spoilern bak. Denne leppa som jeg har vente så på hadde de hatt siden jeg bestilte. men siden spoilern ikke var kommet så sendte de ikke ut en ting avgangen. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 TAZZEN you got a PM!:assman Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 TAZZEN you got a PM!:assman jaggu;) jippi! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg