Magisk Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Syke helvette da. Denna bilen kommer til å bli rimelig småsnadder :) Kongejobb med alt. Gleder meg til å se ferdige bilder Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Syke helvette da. Denna bilen kommer til å bli rimelig småsnadder :) Kongejobb med alt. Gleder meg til å se ferdige bilder Takker :) sånn ellers skal bilen kjøres på jobben fredagen :) Å jeg bestemte meg for 2 ting her! Sku aldri drikke igjen eller kjøpe med m3 speil. Kjøpt øl i dag, å fikk denna pakka i posten! bedre enn orginale, fikk de for en billig penge.. de skal lakkes:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 nææææææi ikke si at du ska sette de på ? orginale er 100 ganger finere enn m3.. setter du de på kommer mange til og grine ass inkludert meg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 heahe fult klar over det :) ska sette de på å se åssen det blir ja ;) Liker jeg det blir de stående på til jeg for kjøpt slik små dråper :D Its my caaar. woooot ! u better start cryyin son! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe lover deg, at om 1 mnd ser du tilbake på de m3 speila og tenker :puke ;) :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 yes så da for de stå på disse 4ukene da;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 STØTT M3SPEIL! har det selv og jeg synes dette om mine :puke :puke :puke :puke :puke :puke hehe... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 kan godt droppe de m3-speila, ser på det på lik linje med wonderbaum, terninger og feit ostehøvel-vinge på original bil, m3-speil hører hjemme på m3, kommer til å gråte i kor med mandel om du setter noe slikt på en så fin bil! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vi for se :) planen var å sette de på bilen å se åssen de ble:) så bestemmer jeg meg nokda, er de fine på etter minmening blir depå.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 flere enn meg som stemmer for dissa ?? (hjemmemodda men faen så fett.. Opprinnelig dråpespeil, heavy modifisert kortet inn og sparklet osv..) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja seff er fett det der:) finere enn m3, men nå har jeg tja ca 0 penger;)da det blir 2lag med vanlig lakk så 3lag med klarlakk med flakes i så 2 lag med klarlakk oppå der så mellomslipe så 3 lag med klarlakk igjen oppå der:P så skal prøve modde m3 speila så de ikke peker så oppover.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 når du først ska ha de under høvelen, og alikevel modifisere selve speilet og adapterplata, så stemmer jeg for at du gjør slik..sparkel har du råd til, og et par timer sparkelpussing er bare sunt for lungene ;) : bare og kappe av stolpene, plastsveise eller lime/ skru adapterplata mot speilet og begynne sparklinga.. Da vil du også få speil som peker rett ut;) ligner jo nesten litt på pzwo speil, og de kan du IKKE nekte på at er fete i allefall.. eller hva ? :) presser fælt jeg nå gitt, men vil ikke at folk skal gå i de samme fellene jeg har gjort tidligere.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe du presser ikke, syns jeg noe er fint, gjør jeg det!:) driter i om andre liker det eller ei, men er bra med råd, å du har kommet med mye bra... ser fett ut det der, se hva jeg for til med de jeg har, så kommer bilder.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Kom noen deler i posten idag som jeg har ventet en go stund på: leppe å spoiler: prøvde på spoiler fort bare for å se: prøvde på golf 4 leppa: så på bilen: Så pappa i full gang med å få speila til å passe å få de til å ikke peke oppover:) Så da begynner tilpassningen, for noen var dette ikke en go nyhet:P for å sitere fatter. " NÅ må vi slutte tilpasse ting, den skal til LAKKERING i morra, å hvis du skal ha på den juggel lakken din før sommern er ferdig må du kjøpe ting som passer bilen!" :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen bilder av speila, blitt bedre nå.. syns ikke det ble så ille. hjelper sikkert med å lakke de åsså, pluss adapterne:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg