Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 heisann. den er skrudd.. driver å gjør resten av bilen klar til lakk. Skal bli digg å få montert fangere å slikt.. panser, lykter å slikt er nå på Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ikke noe stress og sandblåse..men om den er hullete av rust er det kanskje smart og erstatte den med en ny.. Er jo ikke så ille dyrt for ny heller da så, blir jo fort mange timers arbeid og faenskap på det der rustgreia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja du for maaange andre flakes. vi driver lakker om dagen:)mine er mini, å du for store flake. hehe.. kan legge på åssen base du vil.. så blir resultatet deretter.jeg valgte sølv da jeg ikke skulle lakke innvendig! Her la vi samma flakes som jeg har på en moped til en kamerat med blå base: dette er rainbow flake, skinner i alle farger, du for åsså bare i en farge.. Er vell ikke Fredrik sin det der? :???: Strøken bil forresten :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jo er mopeden vi lakka til fredrik :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Driver med til daglig du Tazzen? *nyskjerrig* ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hva jeg jobber med? eller hva jeg loker rundt med?:P hehe Jeg jobber hos onkel på opprettings å lakkerings verksted.. Der jeg gjør mest biler klar til lakk, polerer, renser, tecktylerer osv. men har blitt lite i det siste.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hva jeg jobber med? eller hva jeg loker rundt med?:P heheJeg jobber hos onkel på opprettings å lakkerings verksted.. Der jeg gjør mest biler klar til lakk, polerer, renser, tecktylerer osv. men har blitt lite i det siste.. Aha! Legger bare merke til at du gjør en del på Golfen du også..;) Læringjobb eller noe da? Blir fett når bilen din blir ferdig nå...:thumb Jeg gleeeder meg..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Aha! Legger bare merke til at du gjør en del på Golfen du også..;) Læringjobb eller noe da? Blir fett når bilen din blir ferdig nå...:thumb Jeg gleeeder meg..:) Gikk tømrer jeg, 2 år, men ble ikke noe av på en måte:P hehe så begynte hos onkel, å jobba der en stund nå.. Så hakke no lærling eller noe nei, du da? driver ru med sånn uten om å klikke rei rundt på ett internett forum ? =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Aha! Legger bare merke til at du gjør en del på Golfen du også..;) Læringjobb eller noe da? Blir fett når bilen din blir ferdig nå...:thumb Jeg gleeeder meg..:) Trur dette kan bli veldig bra ja :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Trur dette kan bli veldig bra ja :) takk :) hehe jeg håper det blir bra, gått endel timer her, myye mer enn jeg først trudde. slik er det vel alltid.. fra rjukan? hvaheter du? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jostein, sier seg litt selv. Hva heter du da? Rjukan er tingen vettu :respect Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja men er flere josteiner på rjukan mann ;) Trond her vett! alle kjenner da alle på rjukan. hehehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja men er flere josteiner på rjukan mann ;)Trond her vett! alle kjenner da alle på rjukan. hehehe Hehe, er kanskje en del av oss, Jostein'er. Bor ved siden av KV, Sam Eydes 319a hvis det sier deg noe? Er en del ute å sykkler. Edit: Du kjører vell ikke en svart Caravelle? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Nei kjører nok ikke det.. Kjører passat, 97model, vinrød.. ellers så erre jo golfen jeg kjørte rundt i :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Får ta en titt etter deg når jeg er ute da :) Er nok meg hvis en ukjent på sykkel hilser ;) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg