Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den er go. hehe. har ikke bil da? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 14 år og har bil? Trukke det :p Men mutter kjører jo en rød Mitsubishi Colt :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 14 år og har bil? Trukke det :p Men mutter kjører jo en rød Mitsubishi Colt :D ah du er 14 å ja. men daså hehe.. å sånn ellers, kommer bilder i morra av monteringa å slikt! ska få til masse bilder nå, vært litt slapt her nå gitt! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 en slik lakkeringsjobb må jo være svindyr.. skulle gjerne fått omlakkert min bil i samme farge, men jeg aner ikke hva d koster.. du har sikkert litt mer peiling? hehe.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 en slik lakkeringsjobb må jo være svindyr..skulle gjerne fått omlakkert min bil i samme farge, men jeg aner ikke hva d koster.. du har sikkert litt mer peiling? hehe.. :) skal du levere til en lakkerer som skal gjøre dette blir det nok fort dyrt ja.. Men må jo koste på seg litt i ungdommen!:P Det går endel lakk ikke minst klarlakk, å mellomsliping, som vil si at bilen må gjøres klar til lakk 2 ganger, teipes osv. tiiime flyr.. Skal regne når alt er lakka på hva liter prisen har blitt :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Neida, mente å lakkere i samme farge som bilen er i nå.. :) er ikke sikker om den må pusses ned heller. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Gikk tømrer jeg, 2 år, men ble ikke noe av på en måte:P heheså begynte hos onkel, å jobba der en stund nå.. Så hakke no lærling eller noe nei, du da? driver ru med sånn uten om å klikke rei rundt på ett internett forum ? =) Går ikke på noe skole i det hele tatt, noe jeg egentlig burde gjøre.. Jobber med go-kart da..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Neida, mente å lakkere i samme farge som bilen er i nå.. :)er ikke sikker om den må pusses ned heller. ah bare lakke den i vanlig farge? :P spørs om det er noe på den, det er det alltid på en bruksbil :) vi har tatt biler som er klare inn til teiping å sprøyting for ca 10lapper.. med litt grunnarbeid vil prisen på en liten bil fort bli 15 tusen Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er vell du\dere som skal lakke den "heftige" bilen til Joakim og da :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 stemmer det.. hvorfor "heftig" å ikke heftig. blir knall den:) kjører fult ut, lambodører, fet styling, 18tommere osv.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Vell, gressklipperen til mutter er det jo flere hester i :p Men den blir tøff :) Bare han ikke skulle hatt spinnere... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 De bilene går helt greit, som en vanlig bil, selvom det bare er 1.5 liter:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 De bilene går helt greit, som en vanlig bil, selvom det bare er 1.5 liter:) Vell, spør du meg så hadde det vært greit med en bil som gikk litt fortere enn 170 da. Men person til person :) Har du forresten sett den lille rå mini turbo'en han har :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja for man kjører jo så OFTE i 170:p å man skulle jo seff fått den over 170. heheh.. hakke sett den nei, bare hørt rykter om den! hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg