SyClOnE Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Vell, spør du meg så hadde det vært greit med en bil som gikk litt fortere enn 170 da. Men person til person :) Har du forresten sett den lille rå mini turbo'en han har :D Og dette fra en som er 14 og ikke kan kjøre moped en gang...:shake Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Og dette fra en som er 14 og ikke kan kjøre moped en gang...:shake Et par spørsmål bare for å vise hvor dumt det inlegget ditt var :) Når ble folk under 15 helt grønne på bil? Hvorfor er folk under 15 grønne på bil, selvom dem vet litt? Hvorfor trur du jeg er her? Tenker at du også hadde dine meninger om hva som var bra eller dårlig før du kjørte opp til lappen. ja for man kjører jo så OFTE i 170:p å man skulle jo seff fått den over 170. heheh.. hakke sett den nei, bare hørt rykter om den! hehe Vell nei, du kjører ikke ofte i 170, men hvis du skal på bane så er det vell litt greit å ha noe å rutte med :hello: Og når han i tillegg har "Type R" klistremerke som han skal ha på, blir det og litt dumt å ha en bitte liten motor. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 yes da.. men skakke bli noe bane bil ;) er show, no go bil.. Så for jeg legge ut noen bilder her, så detta ikke bare blir en chatte tråd ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 yes da.. men skakke bli noe bane bil ;) er show, no go bil..Så for jeg legge ut noen bilder her, så detta ikke bare blir en chatte tråd ;) Vell det var det da, trur ikke det hadde blitt så trygt med han og en veldig sprek bil i gatene :P Men sleng ut en stooor update! Regna på lakken ennå da? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Fy faen den golfen har blitt nice! Selger du den for riktig pris? ;-) Send meg PM isåfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen bilder! Når jeg akkurat hadde tatt på felga ute: I garasjen: Lurer på om jeg tar flakes på disse, som jeg lakket i fjor på ett ellers kjipt dørtrekk: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Lakk dørtrekka også! Likte spessielt plastlista over høyrebak lykt :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Et par spørsmål bare for å vise hvor dumt det inlegget ditt var :) Når ble folk under 15 helt grønne på bil? Hvorfor er folk under 15 grønne på bil, selvom dem vet litt? Hvorfor trur du jeg er her? Tenker at du også hadde dine meninger om hva som var bra eller dårlig før du kjørte opp til lappen. Har vel heller ikke sagt at du er "helt grønn på bil". Synes bare det blir lit dumt å komme med uttalelser som "klarer jo ikke mer enn 170 jo" ol. når man ikke er gammel nok til å øvelseskjøre. Men for all del, fornermet jeg deg, ber jeg om unnskyldning.. Trond: Dette blir knallbra!! Gleder meg til å få sett den live igjen.. Syns du skulle fått nedi noe gromt under panseret og jeg.. Må melde deg inn i VWAUDI-Club Norwegen og da, hvis du ikke allerede er det.. er forsommer cruising til Søndagen, først til Notodden, og så videre til Kongsberg, der det blir grillings og diverse annet.. Få med deg andre VW / Audi entusiaster.. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 fy fader! bilen din kommer jo til å bli helt råå når den blir ferdig:D bygger bil akkurat etter min drøm du:):wave Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har vel heller ikke sagt at du er "helt grønn på bil". Synes bare det blir lit dumt å komme med uttalelser som "klarer jo ikke mer enn 170 jo" ol. når man ikke er gammel nok til å øvelseskjøre. Men for all del, fornermet jeg deg, ber jeg om unnskyldning.. Trond: Dette blir knallbra!! Gleder meg til å få sett den live igjen.. Syns du skulle fått nedi noe gromt under panseret og jeg.. Må melde deg inn i VWAUDI-Club Norwegen og da, hvis du ikke allerede er det.. er forsommer cruising til Søndagen, først til Notodden, og så videre til Kongsberg, der det blir grillings og diverse annet.. Få med deg andre VW / Audi entusiaster.. Hallais.. Må vente litt med motor, men hvem vet, kanskje jeg kommer over noe.. tenkte på å melde meg inn ja, hehe. ah hørte no snakk om te helga ja, men bilen blir dessverre ikke ferdig til den tid, for skilter til torsdagen. men kanskje jeg tar meg turn forde. fy fader! bilen din kommer jo til å bli helt råå når den blir ferdig:D bygger bil akkurat etter min drøm du:):wave hehe takk for det, kult å høre det vette.. å te alle andre, takk for tilbakemeldinger :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 driver å gjør ting klar til grunning å lakk om dagen..så kommer bilder etterhvert som jeg for ting unna:) her er litt, fått montert på leppa: så ska jeg prøve på noe;) lakker VW merket i lilla flake med svart base, tror det blir greit, kult å leke seg litt!: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Tøft det med bensin lukket :) Blir egentlig bare finere og finere denne bilen :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bilen er bare over nice!! Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 rieger leppa blir bare heeelt sjef ! tror også vw logoen kunne blitt en morsom vri, men da måtte profilen være myyye tynnere.. Hva med og legge den på et pussebånd og pusse av 60-70% av godset på baksida? tror det kunne sett mye bedre ut hvis emblemet ikke "peker" så mye ut, pluss at du vil få en hel del enklere vaskejobb hvis emblemet ligger flush med bensinlokket, og ikke blir en slags lomme for skit og fuktighet.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hehe, jeg la den bare der for å vise, skal lage slik at det du ser der blir lakket.. truur jeg ska lakke det svart med lilla flake, å resten av lokket samma som resten av bilen. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg