Tazzen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du mener spiksa elle? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe ja det ogsåcheers cheers ......ser bra ut dette her mangler bare Turbo nå:drive2 Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe ja hadde vært no det men, spørs om jeg gidder koste på denna motorn, har rulla 220 nå. Vært artig smelt inn en vr6. må se når sommern nærmer seg slutten om jeg selger eller går for motor:) hehe i morra er bilen på veien, er det fint vær ska jeg knipse noen bilder å legge ut.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Får håpe jeg får sett den rulle ute i gatene snart da :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Dette ble jo helrått cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 faan så kult med bra tilbakemeldinger, settes pris på gutta:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 yes, da har jeg vært ute med bilen.. gikk sånnhelt greit, ikke lange tur'n. Da den subber bak nesten heletia, hjulbuen hviler nesten på dekket.. hmm' trodde ikke den sku bli så lav, så lurer på 25mm spacer istede for 30 som er på nå. For se hva jeg gjør, leppa å blei lav gitt. kom ikke ut av garasjen.. men knispa noen kjappe bilder av bilen bare, ikke no fin plass eller noe.. tarre seinere, enjoy! Rett før den sku ut: Her er det mye å gå på ja, kjørte ut på planker: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Sexy! :) Bare å vente på sola nå :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 den ble langt ifra slik jeg hadde trodd den skulle bli.... GRATULERER den ble faenmeg tusen ganger fetere ! :D forslag til neste sesongs arbeide kommer i morra.. nå er ferien over for min del, så tilbake til arbeidslivet.. legger ut et bilde i morra jeg ;) forresten hørt mer ang spikes? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehehe.. takk takk hyggelig å høre.. :) Kom med forslag ja, har endel planer for bilen selv..men for se hva som blir gjort å ikke.. truuur jeg må kjøpe meg justerbart, åsså ta den litt opp forann gitt.. å bittelitt bak dessverre, er umulig kjøre slik den er nå. Hakke hørt no mer på spikes, brutter er på ferie. Syns bilen er fin nok på bilder, men myyye bedre i virklighten. Slik er det vel alltid men. hehe.. edit: skal ta noen rullebilder i morra, teste cammet litt.. stay tuned! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ble jævlig bra det da :D når du ikke kommer inn i garasjen vet du ihvertfall at bilen er akkurat passe lav :D:D Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Sinnsyk feit bil! :thumb Fronten var dritfett mann! Hååhåååi! :) Grattis! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Nice.. veldig fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Du merker ikke om det plutselig står en 5-dørs med _nesten_ lik farge og carbonpanser i garasjen din en dag, sant..? :D Fan meg noe av det heiteste jeg har sett. Akkurat slik det skal være. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Du merker ikke om det plutselig står en 5-dørs med _nesten_ lik farge og carbonpanser i garasjen din en dag, sant..? :D Fan meg noe av det heiteste jeg har sett. Akkurat slik det skal være. :) heahe..! lyst på en kjøretur:P hehe så kan vi ta en photoshoot tror våres kler å være på bilder sammen egentlig. takk for positive tilbakemeldinger. jeg ser åsså at m3 speila blei liitt rare, iallefall på bilder. nå sparer jeg til justerbart å speil ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg