audifanatic Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Måtte ta meg en titt på tråden din, fy flate for en lakk. for ikke å snakke om helheten. Må få sett denne "live" engang. :partyon Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 utrolig deilig 3`r golf :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Alternativt kan du jo trekke panser og tak i carbon 3D film? Ser meget bra ut på litt avstand men om du går inn for det så ser du at det ikke er ekte. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hehe taket å panser blir nok som det er:P da dette er det vanskeligste å lakere å vi hadde flaks med gammel lakkbox å greier.. blei 99%. hehe.. å takk for skryt :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 da er bilen på veien igjen. med 25mm spacere.. bestilte 20men! den subber mye mindre. men litt er det, så skal nok dreie av 2-2.5mm så åper jeg det blir knall.. Tatt noen bilder idag, den ekke helt nyvaska men, kan sikkert legge ut seinere Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Legg ut nå er du snill :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 tar så tid. må lage de mindre, plukke ut de jeg skal ha.. laste de på nett!:p hakke tid! ehahe.. kanskje i kveld.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Møtte deg ved kirkesvingen istad, veldig fin bil du har, men jeg hadde beholdt speila de var drit rå på ekte :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Møtte deg ved kirkesvingen istad, veldig fin bil du har, men jeg hadde beholdt speila de var drit rå på ekte :) hehe takk for det:) ja er ute om dagen å kruser litt.. kos det.. har filmet litt idag, gjennom rjukans gater, å mm fra subbing overalt:P bare kjøre med hue det, filmen kan jeg legge ut i kveld.. nå ska jeg dra å ta i fartbilder med noen folk, håper det blir bra, aldri tatt det før. hehe. slenger ut ett bilde, så detta innlegget ikke blir bildeløst:) ser litt høy ut i hjulbuen forann på bilder har jeglagt merke til, hm er nok gummi'n som gjør det.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ifart bildene blei greie, legger de ut så fort jeg for litt hjelp te å justere litt på dem:) hehe Har satt sammen en liten film her, bare litt kjøring: http://s76.photobucket.com/albums/j5/Tazzen/?action=view¤t=rjukansgatervol1_0001wmv.flv <embed width="352" height="308" type="application/x-shockwave-flash" src="http://vid76.photobucket.com/player.swf?file=http://vid76.photobucket.com/albums/j5/Tazzen/rjukansgatervol1_0001wmv.flv"></embed> Så planene er. de nærmeste dagene: - Fikse pipelyd fra bremser - justere fanger å grill så det passer helt - Fikse en spreder som har gått - Få laget spikes å montert - Koble alle 3 på baklyset, alt det rød lissom - Få inn anlegget igjen - Sote framrutene sånn litt vidre i sommer: - Justerbart senkesett - Nye speil - Ny grill - Nye lister rundt, disse er veldig bøyd på greier - Kanskje nye baklys, til de uten slik kromma ramme Når jeg ser på bilder, noe som ikke stemmer heeelt i fronten. kanskje lyktene? eller grillen? noe er feil iallefall. Litt samme bak. Å øyelokka ser bedre ut i virkligheten enn på bilder. syns iallefall jeg. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 lyktene er jo helt ok, men hadde jeg vært deg ville jeg splitta de og lakka innmaten sort. Tror nok som sagt at og lakke grillen kan gjøre seg meget.. blir mer helhetlig da. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Mindre musikk og mer motorlyd på videoen! Ellers har bilen blitt skikkelig pen! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Du har vell ikke planer om å fikse nede i motorrommet? Høres ganske daff ut den bilen din :p Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe. Har ikke noen planer om det ennå nei, har ikke penger å vil kjøre med den ut sommern ikke stå stille å skru. daff, jada er bare en 1.8 uten katt. men jeg klager ikke, holder til crusing:) men du kan jo bli med en tur da, skal nok få skremt deg litt med den daffe bilen min forde:P heheh.. ett bilde fra i går, flere kommer: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kunne godt blitt med en tur jeg vettu :D Bildet ble bra det, men syntes det ble litt uklart. Kanskje hatt litt kortere åpning :) Og hva med en ny antenne, er ikke veldig fin den du har nå akkurat :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg