Tazzen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 uklart? hehe sekke det helt jeg men, mener du bakken eller noe? isåfall meningen at bakken skal være slik dratt:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 uklart? hehe sekke det helt jeg men, mener du bakken eller noe? isåfall meningen at bakken skal være slik dratt:P Neinei, ikke bakken selvfølgelig. Se litt nøye på pottene og venstre baklykt. Ser ikke helt gode ut. Men kan hende det bare er meg knock Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det er sånne tråder som det her som gjør at det begynner å krible i fingrene. Utrolig pen golf! Bakluka var sinnsykt kul. Ikke helt shaved men alikevel clean. Lykke til videre med en veeeeldig pen golf!:respect Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det er sånne tråder som det her som gjør at det begynner å krible i fingrene. Utrolig pen golf! Bakluka var sinnsykt kul. Ikke helt shaved men alikevel clean. Lykke til videre med en veeeeldig pen golf!:respect Takktakk, slikt er alltid koslig høre. hehe iallefall når jeg har brukt en haug med timer å energi på dette her. Planen er å komme sterkere tilbake med ett golf 1 prosjekt iløpet av året:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hugo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg har aldri likt Golf og derfor bestemte jeg meg for å finne en bra prosjekttråd med en Golf! :) Jeg må si du har gjordt en meget bra jobb med Golfen! Den ser veldig tøff ut og jeg syns heller ikke du har gått over streken på noen områder. Siter Mvh Trond V. `94 Ford Mondeo 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Fikk justert noen av bildene i går kveld, så legger dem ut (gi en lyd om de skal fjernes). Både fysisk og bildestørrelse ble visst av type stor..:hello: Skal prøve å få tatt de andre i dag eller imorra.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Takker:) knall! min første ifartbilde tur, så er fornøyd jeg. Kunne sikkert hatt litt mer lukketid men. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Dere dro ihvertfall langt når dere skulle ta fartsbilder :) Men har du fjerna grillen på et av bildene? Ble veldig fint egentlig. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 tja langt å langt, 20minutter kjøre tur. Fjerna grillen? åssen bilde? =) hakke fjerne no grill Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/tazzen/bilde%2012.jpg Du ser at grillen buler opp på høyre side. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Var litt lesestoff på en slapp feriedag, men skal si det var verdt det! Bilen din kan ikke kalles annet enn Eyecandy! Du har virkelig fått igjen for alt arbeidet du har lagt i bilen! Får bare krysse fingre for at du ikke har gått helt lei, og selger bilen nå da. Kommer garantert til å følge dette prosjektet videre! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Var litt lesestoff på en slapp feriedag, men skal si det var verdt det!Bilen din kan ikke kalles annet enn Eyecandy! Du har virkelig fått igjen for alt arbeidet du har lagt i bilen! Får bare krysse fingre for at du ikke har gått helt lei, og selger bilen nå da. Kommer garantert til å følge dette prosjektet videre! koslig høre vette :) ja hvorfor er det alltid slik, når man er ferdig, å har kjørt 1mnd eller noe. så kommer selge trangen:P hehe.. for vel prøve beholde den enstund. men kommer noen bra bud så er den nok til salgs:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 nydelig! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 nydelig! :) takktakk, kult høre etter endel jobbing å banning:) leker meg litt med no bilde greier, her er noe: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Må ikke finne på å selge vel...fatality Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg