sInnzYk Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 veldig nydelig golf :) digger fargen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Så deg kjøre nedover idag, syk deilig bil du har. Prøvde å hilse, så deg rett ved Shell, meg på sykkel :p Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Så deg kjøre nedover idag, syk deilig bil du har. Prøvde å hilse, så deg rett ved Shell, meg på sykkel :p takk, la ikke merke til deg gitt.. veldig nydelig golf :) digger fargen takk, kult å høre. Ska du på rudskogen 19-20 eller? kult sett litt på bilën din:) å ellers skjer det ikke mye har gjort div, men bare kjedlige ting. -pytta pære i den ene spredern (som var jobb nok) - Bytta pakkningen på forkassern, andre var nesten smuldra opp - bytta den vann sak dingsen;) heheh. Som temp greia å alt sitterpå, lakk vann som ett helvete spikes kommer, bilder når jeg for de på kommer åsså. go sommer folkens!!! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 takk, kult å høre. Ska du på rudskogen 19-20 eller? kult sett litt på bilën din:) QUOTE] Gatebil vi snakker om her eller noe jeg ikke har fått med meg??:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 takk, kult å høre. Ska du på rudskogen 19-20 eller? kult sett litt på bilën din:) QUOTE] Gatebil vi snakker om her eller noe jeg ikke har fått med meg??:D hovedtreffet til klubben? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hovedtreffet til klubben? ja er vel no sånt:P bare hørt det er treff der å at jeg burde ta meg en tur :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ble mye lesing dette, men alltid gøy å se en lekker bil ta form :D Eneste jeg ville gjort med den bilen var å heise den opp litt i fronten igjen.. kjedelig å ikke komme seg over fartshumper :P Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hehe takk du gadd lese:) den er ikke sååå lav i hjulbuen forran, så vikke sette den no mer opp.. pluss går greit, litt subbing under leppa må'n regne med, ingen som ser:p Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 btw noen som har en GTI leppe liggende? som de vil selge? hadde vært KNALL! :) send pm! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 btw noen som har en GTI leppe liggende? som de vil selge?hadde vært KNALL! :) send pm! Vært nedi eller? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Vært nedi eller? neida:) er til dama sin golf. driver på med den om dagen, kan legge en tråd på golf3 formuet snart. Gjør småting med den bare :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Utrolig fet golf tazzen! Lurer på en ting, kjørte du bort mot akershus festning i kveld? (Fredag) Så en golf med samme farge og styling som kjørte forbi meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Utrolig fet golf tazzen! Lurer på en ting, kjørte du bort mot akershus festning i kveld? (Fredag) Så en golf med samme farge og styling som kjørte forbi meg. Det var nok ikke meg :) hehe.. Takk for skryt! alltid alright å høre Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Utrolig fin bil, blir helt sikkert en sånn etter jeg har hatt Golf I eller II, må ha en å starte med, og så "bygge" meg opp :p Definivt den jeg ville kjøpt.. :) Utrolig fin, fin lakk, clean.. Kort sagt: Deilig bil!! Stå på! :D Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Utrolig fin bil, blir helt sikkert en sånn etter jeg har hatt Golf I eller II, må ha en å starte med, og så "bygge" meg opp :p Definivt den jeg ville kjøpt.. :) Utrolig fin, fin lakk, clean.. Kort sagt: Deilig bil!! Stå på! :D takk takk for ros. hehe å jeg vurderer å selge denne nå, eller litt nærmere vintern.. Lyst på nytt prosjekt, vurderer sterkt en golf 1 GTI. å bare gjøre AKKURAT hva jeg vil, uten å høre på noen. hehe.. Men for se, men alt tyder på at jeg selger til rett bud. Har noen no bud, så bare å sende pm :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg