VwGolf1.8 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kondolerer forresten! hehe, var bra jeg fikk sett den før du solgte den idag, har lissom ikke sett den ordelntlig før idag. Blir artig å se på ditt neste prosjekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hehe, når du så på den varn jo møkkete å alt da, så jo ikke ut:P sårru ikke jeg parkerte litt sånn vekk a. hehe å jeg fikk 67 lapper for den kremt :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hvor havnet den? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hvor havnet den? Til ei jente i Løten-distriktet, stemmer ikke det Tazzen?! Så jeg regner med at du får se den olehenri..siden du jobber mye der(?) :thumb Forresten Tazzen, hvordan ser det ut opp-under den innsveisa lista over skiltplata? Hvordan gjorde du det med skiltbeslysning? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hehe, jobber ikke uti der no særlig mer :P men, kæinn da hende je ser den i hamar rett som det er Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Til ei jente i Løten-distriktet, stemmer ikke det Tazzen?! Så jeg regner med at du får se den olehenri..siden du jobber mye der(?) :thumb Forresten Tazzen, hvordan ser det ut opp-under den innsveisa lista over skiltplata? Hvordan gjorde du det med skiltbeslysning? Jo stemmer stemmer. Ser ut der? hm vanlig:P eller ekke lett få lakk heelt oppi der men. Skiltlysa er der, de orginale, bare gjorde de litt mindre. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 sett den flere ganger alt. er vel typen som kjører den mest tror jeg. i hvertfall en kar som har putra rundt i den som oftest. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 å jeg fikk 67 lapper for den kremt :) Det var jammen ikke verst, da tapte du vel ikke noe heller da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det var jammen ikke verst, da tapte du vel ikke noe heller da? Hvis mann skulle regnet arbeidstimer så var det jo stooort tap, men sånn regner man jo ikke. hehe. neida så gikk vel oppiopp:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei Tazzen! Den sølvgråe Golf III der blir jo veldig fin. Har blitt veldig interissert i gatebiler i det siste og har tenkt mye på Golf III, syns det karoseriet er veldig fint. Liker ikke I, II, IV og V. Syns ikke det er like mye sjarm over de karoseriene da! Hvis jeg kjøper meg en forholdsvis billig Golf III (30'000 - 45'000,-) Hvor mye kommer det på dersom jeg skal gjøre Golfen min like bra som din? Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei Tazzen! Den sølvgråe Golf III der blir jo veldig fin. Har blitt veldig interissert i gatebiler i det siste og har tenkt mye på Golf III, syns det karoseriet er veldig fint. Liker ikke I, II, IV og V. Syns ikke det er like mye sjarm over de karoseriene da! Hvis jeg kjøper meg en forholdsvis billig Golf III (30'000 - 45'000,-) Hvor mye kommer det på dersom jeg skal gjøre Golfen min like bra som din? Takk for du syns den ble fin :) Man trenger ikke gjøre så veldig mye for å få en fin 3er. Nå gjorde jeg endel med denne, mye jobb, det ser du jo hvis du leser tidligere her. Men gjør du noe selv? blir fort dyrt å sette bort ting. Feks på denne er det mye karoseri arbeid, bredde, bakluka, badlook osv. Alt er jo smak å behag! tror det ligger en inspirasjonstråd på 3ere her på formuet, søk litt, å se hva du liker Å ellers, hadde laget en film fra starten te slutt med bilder å slikt, men den loker å vikke lagre seg:p Vil bare takke alle som la igjen komentarer å kom med tips å hjelp. Da er denne tråden avsluttet! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Denne er tilsalgs igjen! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1393432 Løp og kjøp!:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 øøyy :) ska hu selge den igjen :) Litt trist se den :p meeenmeen Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hadde jeg hatt råd så hadde det vært fett å hatt den bilen der, tøff den! :P Har litt erfaring med at kvinnfolk, kjøper bil og skal selge den igjen etter kort tid.. rart det der :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har litt erfaring med at kvinnfolk, kjøper bil og skal selge den igjen etter kort tid.. rart det der :P Det verste er vel at de kjøper den, bruker den og gjør ikke en dritt med den, og så skal de faenmeg selge den for mer enn de kjøpte den for til og med! :rules: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg