recaro_ Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 okai. Nei, bilen i seg selv er utrolig fin i lakken:) Skal lakkere framskjermene, front og bakfanger + sideskjørt samt der rusta satt på hjulbuene bak , dører og bakluke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Vet tråden er urgammel, men har sitti å lest igjennom hele her i kveld...helt vannvittig=) Og jeg klager over litt rustsveising på mitt prosjekt!! Har forresten lest Mk1 GTi prosjektet også...hehe. Regn med å se mer fra denne karen i framtiden folkz!! PS; den svarte Golf 4`en som er avbilda tidlig i tråden er det en kompis av meg som har nå...ikke like fin lengre, men fortsatt et hakk over de flese andre 4`ere=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Resulterte i ny leppe (gti) å senka den 60mm, var 40mm før.. akkurat senka, den sank mer, pluss nye baklykter, ser de seinere neddi her.. hvilke felger har du på bilde her ? dim? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 er ikke så lett huske, bildet er jo 6år gammalt eller noe. men er noen RH felger, 7.5x16 :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 va det så gammelt ja :O tykte bare di så ganske fine ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 (endret) Utrolig bra bygget bil! likte lakken utrolig godt! vurderer flakes på min golf2, men er usikker enda! noen som har bilde av hvordan bilen har det i dag? EDIT: skrivefeil Endret August 31, 2009 av Golf2elsker'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg