Tjab Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Tøft prosjekt! Blir nok veldig bra! Men er det slik å forstå at du ikke skal bruke borbet felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 takk,takk Jeg solgte de der da jeg trudde jeg sku ha noen andre.. pluss de er bulkete, sveisa på å alle 4 er kant kjørt:) har 4stk 9x16 på hånd, HÅPER de går i boks, hvis ikke sliiiter jeg.. tia renner ut.. edit: kan legge inn bilde av de som sto på sekke sååå godt der, men de var sliiitne.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Fikk akkurat beskjed om at de borbet felga ikke ble noe av.. han fyrn hadde de ikke lengre.. fakk.. så hva jeg gjør nååå. Rop hvis dere vet om noen kantfelger a :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Går ikke så fort om dagen, lite tid til bilen, argh.. Driver fortsatt på med bakluka, nesten ferdig sparklet.. Slenger inn ett bilde av noen nye 6x9 jeg fikk tak i, JBL Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er veldig i tvil nå, skulle ha stylingfanger fremme.. Lurer på om jeg bare skal Cleane org fangern å sette på ny vr6 leppe.. Noen meninger? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er veldig i tvil nå, skulle ha stylingfanger fremme..Lurer på om jeg bare skal Cleane org fangern å sette på ny vr6 leppe.. Noen meninger? Personlig syns jeg at å cleane orginale deler er tøft. Evnt fremtidige prosjekt vil jeg kommer til å finne på kommer til å bli cleant. Olee her på forumet har jo cleanet fremfangeren sin og jeg syns det ble bra. Men blir for dumt å si at alt annet av plastiker oppbrukt spess. RS fangere, ja kanskje de er litt oppbrukt og mange har dem, men ikke noe i veien for at flere kan få dem. Men er vell færre som har cleen fremfanger kontra RS av dem som er stylet i dette landet. Men tar du framfangeren så må du ta løpet helt ut, ser du har modda bakluka litt, og til nå ser alt bra ut, stå på. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdemann Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er veldig i tvil nå, skulle ha stylingfanger fremme..Lurer på om jeg bare skal Cleane org fangern å sette på ny vr6 leppe.. Noen meninger? Jeg personlig diggger cleenlook så jeg tror uten tvil at dette blir kult! Stå på nice bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Cleane fangere blir porr happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Slenger inn noen bilder jeg, hakke skjedd så mye men.. Sparer til felger, sett litt på 9x16 RH cup.. Fin pris, fine felger Kan godt filme litt fra oppussinga, men det er vel ikke så intr å se på kanskje.. Baklua: Hjelper seg på bakluka nå: Brutter skulle hive bilen sin, tok hjulbuene, likte kanten.. så bruker den på slutten av breddinga:) ser litt mer proft ut syns nå jeg. å nei sier IKKE åssen bil de er fra, hehehe.. det er uvisst:P Lyst å sveise inn slike blinkers på skjermene, falt for de: Skal seriøst få et annet cam, bildene blir svært dårlige.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Bilen blir rå. Likte den løsningen du gjorde med bagluka, med den "skilt-grop" løsningen. Clean bakluke begynner å bli oppbrukt. Hadde ikke bedre fantasi jeg heller så jeg gikk for clean bakluke på min golf 2 :P ... Litt forseint å gjøre noe med nå da men ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Felger=) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7148082 Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 De felgene der var ikke mye å skryte av på en golf :titties: Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Oxigen er ris felger og kler ikke VW her noen tips på smoothing av Golf III fangere http://www.edition38.com/board/viewtopic.php?t=32689&highlight=bumper+mk3 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valle Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hei, blir jo rå denne bilen da...! den grønne sparklet du bruker hva heter det? og hva bruker du det til...? hvor får man kjøpt det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 takk takk.. å takk for bilder av cleaning' Likte ikke de felgene nei. Men mangler bittelitt cash så blirre 9x16 RH cup :) syns de er fine, å ikke så forbanna dyre heller. 10lapper med dekk Front fangern er jeg ikke sikker på, lyst på rs4 clean åsså. dissa penga ass, drives me mad... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg