Tazzen Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 de er kjøpt hos 'Nordisk Felgimport as' Hjemmesiden dems er vel http://www.dekkshop.no Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har denne jeg også! :thumb Fy fader dette ser bra ut Tazzen! Helt sjeft..:) Hvor kjøpte du add-on leppa til bakfangeren? Lurer litt på den selv jeg.. Kjøpte den på powerzone:) http://www.powerzone.no ga litt over 2 trur jeg, er litt lenge siden Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Synes bilen ble alt for høy nå, bilen er senka 60/60, men så skam høy ut.. tok den ut en liten tur, kanskje dendatt litt, litt men ikke nok. Så må vel finne en "triks" :P for å gjøre den litt lavere.. hehe Tok den med inn etter dette å gjorde hjulbuen enda lavere, hakke bilder av det ennå Slenger inn noen til: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Her er noen dååårlige bilder, hakke cam, så er fra videokamera. Kan ta nye i kveld hvis dere vil, da får jeg cam.. legger ut disse så lenge her er ett bilde jeg fant på kamera rett før jeg begynte på den: Breddinga den ene siden: Pappa sveiser litt: Helsveisa alt å la på rustgrunning: Her er forann, sekke så bra, helt te venstre er lissom nesten ved frontlykta:P Dårlig plass, fikk bare tatt detta bildet: Andre siden med sparkel, la denne opp 3 ganger pluss en gang med litt hakk å små ting, her er vel 2gang jeg legger den opp: Har begynt på clean framfanger, ekke heelt sikker på åssen jeg skal. men slik har jeg gjort, limt inn en plastbit fra en annen fanger med karroserilim: Kan legge ut bedre bilder i kveld hvis ønskelig:) go påske a, litt seint men.. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jæveling bra arbeid med front fangren:D blir faen med tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Detta blir bra! Når i året har su planer om å bli ferdig da? har du en annen bil mens du pusser på bilen el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 thanks.. hehe Jeg kjører passaten te fatter nå gitt.. Planen er ferdig lakket litt utti mai Når er treffet på liertoppen? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bare legger ut litt mer bilder jeg.. bare fin pussing igjen her: Her er etter at jeg har splittet å skjøtet på bakfangern: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 det er når man ser slike bilder, man virkelig angrer på at man solgte golfen sin ass ! Du kjører i mine øyne en HELT PERFEKT stil...dette prosjektet har jeg virkelig trua på ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det er nydelige bilder ja ;) Du gjør alt selv (med litt hjelp av pappa ser jeg) og det er det som er kjekt å se på. Som Mandel sier, du kjører en perfekt stil på styling og modding av bilen din syns jeg. Stå på videre og lykke til ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvordan gjør du det med blinklys Tazzen? Kunne ikke vært mer enig enn det Mandel sier her, dette liker jeg og dette "ser jeg opp til" :thumb ! Heldig som har en far som kan hjelpe til også, kjekt det..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Planen er å fjerne de små sprederne, sette i litt større.. Blinklysa, hmmm, tenkt mye på det selv, mabye setter de orginale helt nede der. Bare så jeg har dem lissom, prøve sjule de godt, spørs åssen det blir :) Finner nok en løsning. Å takk igjen for komentarer Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Blir bra dette her! Liker planene dine! Det blir visst ikke Åpen dag på Norsk Bildelsenter i år heller... Jeg har en slik rieger leppe liggendes jeg ,sløvlakkert også faktisk :) Men den skal jeg sansynlighvis bruke selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Skal bilen bli enda lavere enn detta Tazzen? :oohh Holy shit! Har tenkt på 9x16 felger veit du, men er usikker...men på din bil ser det skamtøft ut! :D Stå på!! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 takk takk. den er veldig høy der i hjulbuen lissom.. Den er ikke slik nå, senket hjulbuen mer pluss litt annet hysjhysj! ehahe Må få råd te justerbart en dag, men har ikke nå.. Fikk park pærer idag, ikke store forskjellen men, litt hvitere. bilde kommer Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg