Oleee Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ligger Rjukan langt unna Oslo? Mange timer snakker vi, og km-lengde? Frista stort å smygtitte på prosjektet ditt! :) Og kanskje kanskje hvis jeg er heldig og få prøve en stk. 9x16 felg får å se om jeg blir bitt av "basillen" jeg også! Hehe...:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe, det er vel 20mil herfra til oslo :) Har du noen bilder av bilen din? erre den med litt clean fanger forann? send noen bilder på PM hvis du gidder da =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe, det er vel 20mil herfra til oslo :)Har du noen bilder av bilen din? erre den med litt clean fanger forann? send noen bilder på PM hvis du gidder da =) 20 mil en vei? Oi.. Den med litt clean fanger ja, stemmer det..hehe! :thumb Du kan jo ta en titt på denne tråden på Golf III forumet: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90013&highlight=Photosession Der ser du også litt av felgene jeg har..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ja 20 mil en vei =) hehe.. 3timers kjøring.. ah sett bilen på bilder før, fin den ass, liker den. Mye ga du for klare spredere i fangern da? å hvor fikk du tak i detta? hadde vært noe te golfen te dama :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ja 20 mil en vei =) hehe.. 3timers kjøring..ah sett bilen på bilder før, fin den ass, liker den. Mye ga du for klare spredere i fangern da? å hvor fikk du tak i detta? hadde vært noe te golfen te dama :) 3 timers kjøring er litt smålangt det, hehe...:bok Liker tralla ja? Takk! :thumb Sprederne ga jeg rundt 1200,- for.. Er FK som er produsenten her. Kjøpte det gjennom VWCarconsult, men du får det billigere andre steder vil jeg tro.. Har dama også Golf III? Naaais..;) Bilen din, gleder jeg meg til å se LIVE..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Felgene er sendt tilbake, no surr med dekka.. Så for 4 nye å dyrere enn i den felgpakka :) Så da erre på med GROM felga:P ståååål! Kjøpte meg nye parkpærer, da de andre var litt for orange lys. De hjalp ikke så mye men, sikkert litt mer om kvelden: Etter Før Bare ett bilde av fronten: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 dette ser ut til å komme seg veldig veldig bra! GLEDER MEG MASSE til å se slutten:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hallo :) Dette blir meget bra,stå på. Følger med videre :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hvilken dekk dim skal du ha på dine 9" breie felger.. stå på! dette blir bra!!! :) Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger! :) hvilken dekk dim skal du ha på dine 9" breie felger..stå på! dette blir bra!!! :) Samma som er på bildene med felgene på.. ekke heelt sikker på merke ennå, ser jeg når jeg for dem igjen. men dim er 215/40/16 Så i morra tidlig erre bort på jobben å gjøre bakfangern klar til grunning. Pluss litt annet småttri :) så go natt! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 må skjermene breddes eller kan man bruke de skjerm bredderne man før kjøpt på NBS, for å bruke 215,40 16 på 9" felg? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hakke kamera om dagen, men pusser sparkel som en gal nå.. hehe faan støver når jeg nyser vett, ringte på leppa te framfangern idag. Den kommer tidligst om 2 uker, så det blir hasthast, da den må tilpasses. Bilen er nok lakka før den tid..Farge ekke lett, ser litt på masse rart om dagen. Blir en sølv farge da, har ikke rå' eller tid te å ta inni åsså.. Søv er kjekk farge egentlig, ikke mye riper, sekke steinsprut å holder seg rein jaja, finner vel en effekt sølv! kommer endel bilder i morra av div!:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg vet om et fargevalg som er sjeldent på golf 3, som samtidig ser helt kanon ut..skal se om jeg klarer og grave frem et bilde.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 nå har jeg lett i over 1 time, og jammen fant jeg den igjen :) den fargekombinasjonen er i mine øyne RÅ..eneste jeg ikke liker er den "bua" over bakre hjulbue.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var fint det der, men må bli noe i sølv, da jeg ikke skal lakke innvendig.. Så leiter å ser litt etter en sølv som skinner i en annen farge=) men takk som orka finne bildene..snilt :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg