SuperFaT Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ønsker og kjøpe en servopumpe til Golf G60, haster! Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 fælt som du poster om detta der da! Prøv i Delesalg delen av forumet! er der salg/kjøp skal være!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 sjekk bruktbildeler.com Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperFaT Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hehe, bilen har vært på EU kontroll, og jeg må fikse den innen denne mnd, så derfor jeg maser litt, eller tar de skiltene mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kan sende deg en nesten ny om 12 dager hvis du er interessert Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg