Kenti Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Synspunkter, felger som kan passe til sommern å sånt på bilen min?;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=989090 Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Brock B1 Felger Noe av det Peneste du kan sette på Omega.Orntlig innpress :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdoch Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg synes TSW Kyalami stil feger er fine til omega B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Brock B1 Felger Noe av det Peneste du kan sette på Omega.Orntlig innpress :) Styling da? lykter (fram sideblink bak og om mulig) er det noe sånt og få kjøpt? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 (sportsgrill) Gå på realcar.se--de har viteblinkers (jeg har svarte) de har sportsgriller (et must hvis du skal ha omega) jeg har bestilt grill defra nå :) men men eller kjøp steinmetz ting til den det er Snyggt :) grillen dems og leppa foran mmm jeg sikkler i munn ettter det men vet ikke hvor jeg får kjøpt det :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 (sportsgrill) Gå på realcar.se--de har viteblinkers (jeg har svarte) de har sportsgriller (et must hvis du skal ha omega) jeg har bestilt grill defra nå :) men men eller kjøp steinmetz ting til den det er Snyggt :) grillen dems og leppa foran mmm jeg sikkler i munn ettter det men vet ikke hvor jeg får kjøpt det :( okey.. si fra om du finner noe da:) lykter fram da (hoved lykter) baklykter? finnes d? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja det har de:) de har frontlykter i hvertfall ,vet ikke med baklykter. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg