lermax Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hehe, så litt på soarern jeg og, ble litt skuffet når jeg så automaten,men det er da min mening. Ikke min skyld at du ikke kan å gire lermax :P hehe Hva er bråstoppen og veltepeter? Skjønner at det har noe med og bråstoppe og noe med å velte og gjøre, men ikke mer.. Veldig få Soarer med manuel giring. Og viss du hadde vist at automaten drar til 6800 før den bytter gir ( på power instillingen ), så tror jeg du hadde blitt tilfrets også :) Soarer miljøene rundt i verden mener faktisk at automaten slår manuel bilen på nesten alt!! Bare litt tregere på 0-100..... Bråstoppen er en bilbelte simulator, og veltepetter er en simulator for bilvelt!! De ville fått opp øynen til mange! :) Her er et par bilder fra Søndagen da. Mye mer kommer på Bildilla Magasin i løpet av uka!! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ahh, det tror jeg kan være bra å få med seg! Bra at de stiller opp på treff syns jeg, tror det kan bety en del for mange 6800 ja, det er ikke så værst. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 6800 ja, det er ikke så værst. Ja den er nesten helt oppe på rød streken før den bytter gir!! Skal du lengre, så kan du jo låse girene da!! :) :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Gauldalgatebil var lovt plass ! Vi bla bare skyvd vekk bakk melhus torget !!!!!!! og spred pga at det ikke var noen sammen hengende plasser .........:hvaskjera Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Gauldalgatebil var lovt plass ! Vi bla bare skyvd vekk bakk melhus torget !!!!!!! og spred pga at det ikke var noen sammen hengende plasser .........:hvaskjera Samme her. Var ikke satt av plass til oss heller. Men fikk pressa oss sammen oppi et hjørne bak der, fordi vi kom såppas tidlig. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Samme her. Var ikke satt av plass til oss heller. Men fikk pressa oss sammen oppi et hjørne bak der, fordi vi kom såppas tidlig. Ja jeg beklager dette altså. Det var en missforståelse av han som måtte trå til og dirigere bilene. Han skulle egentlig ikke ha denne jobben, men da 2 andre ikke duket opp, så trådde han til. Jeg ble selv springende rundt for og fikse andre ting, og da jeg oppdaget problemet så var det alt for sent. Dette skal det bli forbedringer på til neste treff, det kan jeg låve!!! Det vil bli satt inn flere til og dirigere biler fra starten, 1 holder ikke, burde vært 3. Og det var planen..... :( Men så dukket ikke de 2 vi hadde blitt lovet opp :( ). Vi ble hengende etter da AB motor hadde problemer med bussen sin, og derme kom alt for sent. Dermed ble de min jobb og prøve og holde oversikt over de personen/firmaene han hadde hatt kontakt med. Og det tok meg bort fra og holde den større oversikten over hvordan vi skulle fordele plassene til klubbene. Jeg kan ikke annet en og beklagge dette igjen!! Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Vi har startet med å legge ut stoff fra Bildilla Spring Meet her: http://www.bildillamagasin.no/content.php?article.54 Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Da er endelig alle bildene fra treffet lagt ut, på Bildilla Magasin Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 mye bra bilder der ja:) ,bilde av min å faktisk Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er det noen flere som tok bilder eller? Min og var der... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er det noen flere som tok bilder eller? Min og var der... Det var veldig mange som løp rundt med kameraer, så det må jo finnes flere bilder som kan bli lagt ut også da!! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg