Skidracer Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Her er en Jeep Cherokee til salgs på Ebay. Den er konvertert til høyreratt, men på en litt enklere måte en vanlig.... Som Dynamittharry sa, "Jeg tror det er best at du overtar rattet".... Ebay Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 :eek: det der kan vel ikke værra lov? :eek: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Det må jo være veldig lite avslappende å være passasjer der iallefall. "Hvor fort kjører jeg nå? Nå må du blinke til høyre! " Why?! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg tror noen har misforstått helt hensikten med å konvertere en bil til RHD. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Blir sikkert morro det der hvis snora ryker. aneglsmili Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Etter hva jeg forstår er denne ment til Postlevering, av alle ting, i australia.. hva med å bare kjøpe en Landcruiser etc? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 fint hvis han krasjer og..Airbagen på pasasjersiden er nok god å få i trynet...inkludert et ratt..makan til rallemikk...:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hihi ser stabilt ut :P DET hadde vært noe å bli stoppa med, (med promille pratende i mob) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Åssen har han tenkt å bruke blinklys, vindusviskere og sånt? lene seg over midtkonsollen hver gang? :lol :???: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 her har vi jo en billig og grei løsning for alle de som vil importere skyline og slikt fra japan! Så jo nesten originalt ut! :crazysant Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 holy shit... Tilogmed jeg har MYE bedre pedaler på høyre siden i skolebilen min... Man får jo kjøpt proffe pedaler for montering på høyre siden ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 holy shit... Tilogmed jeg har MYE bedre pedaler på høyre siden i skolebilen min... Man får jo kjøpt proffe pedaler for montering på høyre siden ;) Hadde du ikke hatt det hadde du vel ikke hatt kjøreelever heller? :hello: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 holy shit... Tilogmed jeg har MYE bedre pedaler på høyre siden i skolebilen min... Man får jo kjøpt proffe pedaler for montering på høyre siden ;) Bare litt sånn off the record.. Du har vel ikke 200'en som skolebil? Isåfall er det nesten verdt å dra til Bjørkelangen for å kjøre. :P Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Bare litt sånn off the record.. Du har vel ikke 200'en som skolebil? Isåfall er det nesten verdt å dra til Bjørkelangen for å kjøre. :P Kjører Nissan i skole også, men en deilig 1.6 liters Nissan Primera :) Kjører derimot glattkjøringen på vålerbanen, og der får elevene mine kjøre runder så hardt de kan, mens jeg forteller litt om bremsepunkter og optimal linje gjennom svingen :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hadde vært gøy å se ansiktne hos de på BT viss man møtte opp med en slik bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg