Gå til innhold

bil musikk

Ranger emnet


AzE

Anbefalte innlegg

hei

lurer på hva folk liker å høre på i bilen.....og da mener jeg ikke når du skal kjøre bestemor i kirken. men når det skal smelle godt, uten mcdonalds neger i baksete.

tenkte litt på Run DMC, feite beats..... få navn på noen sanger her då..:)

AzE

 

Aerox RF

Sporstanlegg

street slicks

lcd dashbord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trance funker alltid, om det er i bilen eller ei. Kjører jeg alene eller med kompiser, så er det trance som teller... Hører selfølgelig på annet innimellom, men ikke ofte. Hører av og til på radio, hvis eg henter mamsen på jobb eller no.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trance er helt klart best musikk, det er mye bedre enn sånn haltene neger rap. Men om du skal ha bass så er kanskje rap hakket bedre i noen tilfeller, men ihvertfall den trance sangen som jeg syntes det er deiligst bass i er helt klart: "Dj Gee More - Bora Bora Ibiza - 01 - Buzzy Bus - Jump" riktig nok jævelig gammel, men mmmmmm last ned å hør på anlegg med skikkelige 15" så skjønner dere hva jeg mener:cool:

Kuleste rap sangen er ihvertfall: LL Cool J med Phenomenon:cool:

Også rimelig feit bass i luniz - i got five on it, Jay Z feat Foxy Brown - How Nasty Can You Get last ned litt Ruff Ryders, DMX å lignende. mye fin bass der;)

 

Men det er jo en grund til at: Ladys Love Cool James :cool:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye fett her

rap er jo klart best då men....feiteste bassen med mindre man hører på galaxee...hehe

 

får adde en sang selv da: Cypress Hill - lowrider...feit beat

 

jah og busta rhymes - truck volume

 

enjoy

AzE

 

Aerox RF

Sporstanlegg

street slicks

lcd dashbord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mpeople (Fresco albumet)

Billie Ray Martin med Honey

Dire Straits

Darude

Mike Koglin med On my Way ft Beatrice

Fourplay

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det var nevnt Disturbed her må nesten nevne Drowning Pool også... ikke trance akkurat, men bør absoultt nevnes..

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen nevnt Yello?

 

Jungle Bill, Fat Cry? Svært standard bilstereomusikk vil jeg si..

 

"Culture Beat - Mr.Vain... Nr1!"

 

Jepp, den er knall. På samme CD har du også Rocket to the Moon, eller noe, og adelante. Den siste er knall på bassen mener jeg å huske.

 

"Mike Koglin med On my Way ft Beatrice"

 

Helt enig, har noen andre hørt den altså? Aner ikke hvor jeg fikk den fra, men den er digg.

 

 

Ikke glem Scooter da, skikkelig ræggemusikk, She said Move og sånn :D Zebras crossing the street, coldwater canyon, scooter er ganske misforstått mener nå jeg, problemet er at det eneste uinnvidde hører er de ostete hitene, det er faktisk CD-fyllet som er verdt å høre på. Anbefales for alle som eier en Magik- eller In Search of Sunrise-CD

 

mp3-filer er jo ikke så store, får rippe en skikkelig scooter-schlager senere og legge opp her..

 

Hvis det er lov da

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår