G60Turbo Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Navn: Ruuds motorservice Tlf: 32750511 Lok: Darbu, mellom drammen og kongsberg. Kan: Alt... (vw,opel,ford..osv... og datasprut.... og lage spesielle ting, er ingen ting han ikke klarer å tilpasse/lage tror jeg. Har 2wd rulle.) Anbefales på det sterkeste.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 RS-motor i Hunndalen (Gjøvik) Ingen hjemmeside eller mail. Tidligere mekaniker for Martin Schanke. Bygger rallycrossbiler til E.Oppland, Alsgård m.fl. Stålkontroll på det meste. Egen rulle. Men, er relativt dyr (som om noe er billig...) har ingen prisliste, produktliste osv. Her må du vite hva du skal ha og lomma full av ståler. Da får du sef et bra resultat! Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 En som heter Jahrmann som bor i nærheten av meg er god på Volvo..... Blir vel å se en bil som han har drevet litt med motoren på i sommer på Gatebil etter det jeg vet...... ;) Snakk om mye hester...... Har ikke noe hjemmeside eller noe da..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 ES-tuning i trondheim. http://www.estuning.no/ Gjør det meste med turbofemmeren... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ts motorteknik adresse 2216 roverud (kongsvinger) tlf 62826609 meget flink og skaffer det meste av biter til en bra pris, rullende landevei (dynojet 4wd benk max 2400hk på hjula). Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg