Levin GT Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 :redxpoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Bildet funker fint det! STRØKEN! Er det virkelig så svær antenne på den? Den var massiv! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Tok meg den frihet å fikse på urlen. :) Fine biler. Har en slik selv. Min tredje som sådan. Men det var litt av en knall og grønn farge du valgte. Skikkelig sprek 70-talls nyanse som skriker Ford Granada. Også er det så sexy med 12" plåtfelgar :D De alu-greiene dine. Er det fra Tercel, Celica mk3 eller AE86? Regner med at du landet på 4x114,3mm foran og bak? Hva forstilling har du brukt? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Originale 13" alu, Toyota Tetra tror eg de heter, fra TE71 GT'en min. Har borret de opp på nytt på 4*110..Syntes de tok seg godt ut på Pnut'en min eg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Sjekk http://www.fj20.com er flere som har ke20 der med en fj20 motor i.. Stort potensiale :) "One Speedy Toyota Corolla!. 1/4 mile in 8.839 seconds @ 151.99 mph at W.S.I.D." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Liker ikke FJ20 jeg. Gammel blytung jøtulriskoker. Kan liksågodt holde seg til Toyotas eget anker; 2T, 2T-G og 3T-xxx. Som en venn down under sa til meg; "2T is stupidiously heavy". KE20 skal ha blodtrimma K-motor, gjerne med en turbo eller en moderne twincam type 4A eller 3S. Ei søt dame down under har bremsa 212hk på hjula med en sliten, liten K-motor. Hva mener du om det, LevinGT? sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Syntes 2T-X og 3T-X motorer er helt rått å bruke eg...Funker meget bra med en 2T-G i en KE20 hvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 levin gt: åssen forstilling har du nå, og hva har du ev hatt før? Jeg har hatt 2T i KE20 to ganger før, og jeg kappa ca 2 runder foran. Det ble bra. Men da jeg heiste bilen igjen ble den ustabil og løfta på innerhjulet bak i visse svinger. :( Ellers likte jeg balansen med 2T godt på vinterføre. Bilen snurret så fint på en femtiøring.. :D Vet ikke om jeg ville likt det i dag, med andre preferanser til vegholdning. 12" ratt og 185/60R13 er litt drøyt sammen med vekta av 2T. På vinterhjul var det greit nok. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bruker original forstilling eg......Originale lengder på fjærer såvidt eg vet...Bilen er kjempemyk. Har tenkt å endre på det,bilen er langt ifra ferdig kjønner du, har bare satt den sammen slik forløpig for å kunne bruke den... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hei Levin GT! Ikke int i å selge toppen på 3k motorn din vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Stod en strøken 3K motor i den....Bare gått 70.000 km, og vet du ka, eg kastet den rett i bosset...... Hadde aldri trodd at noen kunne ha interesse for en sånn motor,men kjønner jo no i ettertid at det var dumt gjort av meg å bare kaste den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Uffda. Har kjørt et par slike motorer på dynga jeg også. Har senere lest at de er relativt ettertraktet down under. Men der er jo K-bilene mer vanlig også. Spesielt tidlige utgaver med "big port" topper er gjevt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 :( Det var synd K motorne er veldig ettertraktet av en del Corollafans ja.. Tenkte å putte den på 4k motorn min sjønner du. = bedre komp. 5k motoren er også veldig ettertraktet! Disse finner du i LiteAce f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Gamle suprafelger og senk hadde blitt gromt på den Corollaen.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg