Gå til innhold

Bmw E30 M3 Evo Warnsteiner i moss!

Ranger emnet

bjornar600

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har en dødsgod venn som jobber på tronerud i moss som oppretter.Jeg skal høre med han :)tar en tur til han i morgen :)

PS det er syk fin bil ja

Ja, gjør det! ta noen bilder av den og legg ut her! Står ut mot veien der, midt i shappa.

Skal prøve og få tatt bilder selv og, tror den har kommet nå ja. for den sto ikke der i forrige uke. Hadde sett den da, så den liksom med en gang jeg titta inn vinduet når jeg kjørte forbi idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel to Warsteiner replica i norge, den ene har nummer 11 på siden og den andre 9. Nr. 9 er gamlebilen til Kjell Rune og nr. 11 er gamle bilen til Robert Nilsskog. Hva de nye eierene heter og hvor de holder til vet jeg ikke.

Rett meg hvis jeg tar feil...

Hvilket nummer sto det på siden av den bilen du så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel to Warsteiner replica i norge, den ene har nummer 11 på siden og den andre 9. Nr. 9 er gamlebilen til Kjell Rune og nr. 11 er gamle bilen til Robert Nilsskog. Hva de nye eierene heter og hvor de holder til vet jeg ikke.

Rett meg hvis jeg tar feil...

Hvilket nummer sto det på siden av den bilen du så?

3, en nummer 14 og.. Dog den står nedplukka så det kan ikke ha vært den denne gangen.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hos Tronrud er en replica som ble bygd fordi eieren hadde to slike biler så vist jeg hørte.. en med litt mer slitent kaross enn det andre.. derfor satt han motoren i det mest strøkne karosseriet.

Det er en sport evo motor med annen mener jeg. ellers er det orginal carbon boks og en annen eksos. Den skal bli justert så den går som den skal. Er i tillegg en gruppe-N diff på den. Husker ikke utveksling men toppfarten er 180.. Skal holde følge med 911 på rudskogen og det er bra til å være en slik bil. Justerbart understell til 70k er det også. Nettopp satt på hvite AC Schnitzer 18" hjul. Porche skal stå for bremsekraft til sommeren ser det ut som. Så noen gromme skiver og calipere her om dagen som vistnok skulle på.

Det skal også legges til at eieren har en dønn strøken orginal Sport Evo..

Det er noen som har det.. sukkkkkk

- Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin

- Beach boooooogie

Lenke til kommentar
Del på andre sider