Polo Classic Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 slenger meg nett inn her og spørr om noe.eneste man trenger til ombyggning til 16v fra 8v er altså bare topp, ledningsnett å tenningsmodul? Nei du trenger mer reimhjul, stempler driving til oljepumpe, fordeler..... Lettest med komplett motor, og billigst Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Nei du trenger merreimhjul, stempler driving til oljepumpe, fordeler..... Lettest med komplett motor, og billigst ja jeg har bestemt meg for at jeg skal ha komplett motor! for mye strev å finne deler i hytt og pine også! men hvis noen har en komplett g60 motor til meg for 6000-10 000,- så rop ut! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg