Bård Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Hvor i Trondheim kan jeg kjøpe plexiglass til en billig penge? Jeg kjøpte noe hos Trønderglass, men der koster det 100 kroner per atom eller noe lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Hør med Autover, tror det er rimeligste stedet Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 hør med pilkington du! de er forholdsvis rimelige. holder til rett over gata for EC Dahls (innkjøring fra Jarleveien (tror jeg den heter)).. U can't miss it.. store skilter ;) :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by TG1 hør med pilkington du! de er forholdsvis rimelige. holder til rett over gata for EC Dahls (innkjøring fra Jarleveien (tror jeg den heter)).. U can't miss it.. store skilter ;) :) Det tror ikke jeg at den heter :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by funkes Det tror ikke jeg at den heter :D Jarleveien 8 er ihvertfall 30-40 meter lenger opp ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by TG1 Jarleveien 8 er ihvertfall 30-40 meter lenger opp ;) Men Jarleveien går nordover fra Mellomveien.... Du tenker på gaten som går østover fra nyhavna...Stjørdalsveien med andre ord :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by funkes Men Jarleveien går nordover fra Mellomveien.... Du tenker på gaten som går østover fra nyhavna...Stjørdalsveien med andre ord :) jeg tenker på Jarleveien... innkjøringa er i krysset mellom Jarleveien og Stjørdalsveien.... *puh* fornøyd nå? :) ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Hahaha...og Ec. Dahls har adresse i Strandveien forresten :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jompax Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?itemId=KART&custId=&lineId=Z00032JQ&bcId=0&url=/map.do&id=c_Z00032JQ&spraak=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 der ja ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg