Gå til innhold

DubMag og Blitz

Ranger emnet

fi_asko

Anbefalte innlegg

Får lese litt rundt om erfaringer på disse settene, så får vi se når våren kommer og skruingen begynner..

Er ikke så mange som har erfaring med de ennå, for de er helt nye. Men du kan jo se litt på de tekniske data på dem, så skjønner du at detta er mye høyttaler for pengene. Jeg har selv 4" coax i denne serien i privatbilen og de spiller utrolig bra i forhold til pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mange som har erfaring med de ennå, for de er helt nye. Men du kan jo se litt på de tekniske data på dem, så skjønner du at detta er mye høyttaler for pengene. Jeg har selv 4" coax i denne serien i privatbilen og de spiller utrolig bra i forhold til pris.

Sytes ikke 100 watt maks var noe serlig overbevisende jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sytes ikke 100 watt maks var noe serlig overbevisende jeg..

Må du ta budsjettet ditt i betraktning da... Og du skal ikke henge deg så mye opp i watt hva gjelder høyttalere, det er vel snarere høyttalerens evne til å gjenngi musikk som er viktig:) Ta deg heller en tur til en bilstereobutikk å hør på litt forskjellig, det er eneste måten å finne noe du selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ta budsjettet ditt i betraktning da... Og du skal ikke henge deg så mye opp i watt hva gjelder høyttalere, det er vel snarere høyttalerens evne til å gjenngi musikk som er viktig:) Ta deg heller en tur til en bilstereobutikk å hør på litt forskjellig, det er eneste måten å finne noe du selv liker.

Er vel kanskje noe i det du sier her. Så litt på Infinity kappa i statene. Var ikke så dum pris på de der borte. og de hadde vel ca 250 watt maks. Så det var de jeg samenligna med. Hva har dere å si om soundsteam-settene kontra kappa 50/60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider