Singh_Supreme Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Okey... Da har noen av oss her på forumet funnet ut at vi skal ha en liten gadring for alle som har en VW.. Oppmøtet 20.30 @ Bryn Senter parkering. Vi håper på at det er så mange så mulig som kommer så kan vi ta en liten chat og etterhvert rulle en liten tur igjenom Oslos gater! Håper på ett Godt oppmøte! happyhappy Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Endelig et meeeeeeet !!!!! :pray :pray :pray :pray :pray :pray Gleder meg, kommer garantert !!!!!!! :popcorn Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 I'll be there ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Dit kommer jeg. !!! og det gjør en grønn stygg golf 3 med bulk oxo :mat Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tar med meg en Golf 3 er oxo jeg..helt orginal med et par bulker, kommer til å ta kaka hehehehehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 So what, så lenge det er Golf så kan den gjerne bli tauet for min del :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Dit kommer jeg. !!! og det gjør en grønn stygg golf 3 med bulk oxo :mat kult:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 da er det bare 3 dager igjen..,., Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg får desverre ikke kommet fordi jeg ikke er i oslo til helga... Forlater byen på arbeidsoppdrag desverre... :aug: Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 mulig jeg sladder innom en rask tur før kong alkohol tar overhånd! Ingen Vw men.. ådi Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 høres bra ut;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Pypaen for et treff , vi var 4 biler der, men så måtte jo seff. onkel blå oxo møte opp... De som var der fra forumet: -Jeg - Singh_supreme -Arrakiss -ukjent golf 3 Oppmøte fra onkel blå : -Volvo V70 m/2menn -Volvo V70 m/2 menn -Mercedes vito m/5 menn Altså, vi var totalt ca 6-7 personer så pluteslig skulle purken komme som de vanligvis gjør i streetmeetene og ødelegge, men pypaen hva var vitsen med å innvandere med 3 biler og masse politifolk... Til han jævla vekteren som ringte og sladra : Dra dit peppern gror.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 jeg hadde tenkt meg dit en liten tur, men fikk problemer m en finger, og måtte til legevakta. Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Lættis så lite snuten i Oslo har å gjøre ass... Fakta er jo at de IKKE har lite å gjøre, men at de prioriterer HELT feil! Fucked ass... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Lættis så lite snuten i Oslo har å gjøre ass... Fakta er jo at de IKKE har lite å gjøre, men at de prioriterer HELT feil! Fucked ass... Iallefall når han fortalte meg at de drev og drifta rundt på grønnmo med politibilen når de ikke hadde no og gjøre. . . huff... men hørte av singh at de drifta for dere ?? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg