ExvaliBuR Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg lurte litt på om det finnes en måte å få vekk opelmerket til "bagasjeromåpneren", den fliken man dra i for å få opp bagasjen. Jeg har litt lyst på at denne skal være svart. Har leita en del etter dette på nettet, men niks funnet. Noen som vet? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har sett en fra danmark han har satt en popplås på bagasjen og sveiset igjen det og har det helt clean bak på sin.egentligt var det veldigt pent : Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg