Gå til innhold

vasking av gulvtepper

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

hejhej..som jeg har nevnt tidligere kom refinement med sort interiør til meg på søndag, så lurte jeg på hva var det vi kom fram til(en gang for nokså lenge siden) angående vask av gulvteppene? høytrykkspyle de eller vaskmakin?

vil ta en shine på all plasten også, så lurte jeg på å bare fylle i badekaret med godt lunket vann og ei halvflaske zalo(neida:D) å vaske delene med oppvaskbørste, noen som har bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hejhej..som jeg har nevnt tidligere kom refinement med sort interiør til meg på søndag, så lurte jeg på hva var det vi kom fram til(en gang for nokså lenge siden) angående vask av gulvteppene? høytrykkspyle de eller vaskmakin?

vil ta en shine på all plasten også, så lurte jeg på å bare fylle i badekaret med godt lunket vann og ei halvflaske zalo(neida:D) å vaske delene med oppvaskbørste, noen som har bedre forslag?

jeg prøvde det samme med ga opp og kjøpte nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

sving nerom statoilen å hiv et par 20ingser på den teppevaskedingsen rett me selvvasken å kjør over... den funke ganske godt.. ellers kan du svinge innom et tepperenseri å hørre ka de vil ha for jobben hvis du sje gidde sjøl..

*RogR*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville begynt med å spyla teppene med rent vann for å få ut værste skitten. Så blandet noen bøtter med nylon vask (blå tube som kjerringer bruker på vinduer) og vann, tøm dette over teppene og skrubb med kost. Spyl godt med vann etterpå.

Jeg gjorde det sånn med et innertak, det fungerte bra.

På plastdelene ville jeg brukt badekaret, men ikke ei halv flaske zalo. Ta ei hel flaske, + at du henger en 2hk Evinrude påhengsmotor oppi badekaret for å få sirkulasjon på vannet. Etterpå går du en tur å kjøkkenet å river ut et par pils av kjøleskapet mens påhengern står å går.

Men for å være litt mer seriøs så kan du bruke nylonvask der også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville begynt med å spyla teppene med rent vann for å få ut værste skitten. Så blandet noen bøtter med nylon vask (blå tube som kjerringer bruker på vinduer) og vann, tøm dette over teppene og skrubb med kost. Spyl godt med vann etterpå.

Jeg gjorde det sånn med et innertak, det fungerte bra.

På plastdelene ville jeg brukt badekaret, men ikke ei halv flaske zalo. Ta ei hel flaske, + at du henger en 2hk Evinrude påhengsmotor oppi badekaret for å få sirkulasjon på vannet. Etterpå går du en tur å kjøkkenet å river ut et par pils av kjøleskapet mens påhengern står å går.

Men for å være litt mer seriøs så kan du bruke nylonvask der også ;-)

hehe, og når du er ferdig med det tholandsli nevner her, så tar du med badekaret og påhengsmotor`n ut på fjorden å tester flyteevnen til badekaret!:)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh tholandsli du har faen meg en løsning på det meste;)

R-style, er promillegrenser på sjø'n også vøtt;)

dfr, er ikke det at de er så sinnsykt skittne, ser fakiskt nokså strøkne ut fakstiskt.men vil ha ut alt 15åribil-lukten..

sånn autoglym supershine er vel sånn dashbord greie? da blir det så jævla bøankt å glatt å ser falskt ut..vil hare ha bort sånn "inngrodd" skitt som setter seg rundt forbi..

men takk for gode forslag folkens..ser ut som det blir badekar og høytrykkspyler..(heh sku dradd opp høytrykkspyleræn på bade! da hadde moderen vist ei sie jeg aldri har sett før regner jeg med!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...