B230ft Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hejhej..som jeg har nevnt tidligere kom refinement med sort interiør til meg på søndag, så lurte jeg på hva var det vi kom fram til(en gang for nokså lenge siden) angående vask av gulvteppene? høytrykkspyle de eller vaskmakin? vil ta en shine på all plasten også, så lurte jeg på å bare fylle i badekaret med godt lunket vann og ei halvflaske zalo(neida:D) å vaske delene med oppvaskbørste, noen som har bedre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hejhej..som jeg har nevnt tidligere kom refinement med sort interiør til meg på søndag, så lurte jeg på hva var det vi kom fram til(en gang for nokså lenge siden) angående vask av gulvteppene? høytrykkspyle de eller vaskmakin? vil ta en shine på all plasten også, så lurte jeg på å bare fylle i badekaret med godt lunket vann og ei halvflaske zalo(neida:D) å vaske delene med oppvaskbørste, noen som har bedre forslag? jeg prøvde det samme med ga opp og kjøpte nytt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hei! sving nerom statoilen å hiv et par 20ingser på den teppevaskedingsen rett me selvvasken å kjør over... den funke ganske godt.. ellers kan du svinge innom et tepperenseri å hørre ka de vil ha for jobben hvis du sje gidde sjøl.. *RogR* Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg ville begynt med å spyla teppene med rent vann for å få ut værste skitten. Så blandet noen bøtter med nylon vask (blå tube som kjerringer bruker på vinduer) og vann, tøm dette over teppene og skrubb med kost. Spyl godt med vann etterpå. Jeg gjorde det sånn med et innertak, det fungerte bra. På plastdelene ville jeg brukt badekaret, men ikke ei halv flaske zalo. Ta ei hel flaske, + at du henger en 2hk Evinrude påhengsmotor oppi badekaret for å få sirkulasjon på vannet. Etterpå går du en tur å kjøkkenet å river ut et par pils av kjøleskapet mens påhengern står å går. Men for å være litt mer seriøs så kan du bruke nylonvask der også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg ville begynt med å spyla teppene med rent vann for å få ut værste skitten. Så blandet noen bøtter med nylon vask (blå tube som kjerringer bruker på vinduer) og vann, tøm dette over teppene og skrubb med kost. Spyl godt med vann etterpå. Jeg gjorde det sånn med et innertak, det fungerte bra. På plastdelene ville jeg brukt badekaret, men ikke ei halv flaske zalo. Ta ei hel flaske, + at du henger en 2hk Evinrude påhengsmotor oppi badekaret for å få sirkulasjon på vannet. Etterpå går du en tur å kjøkkenet å river ut et par pils av kjøleskapet mens påhengern står å går. Men for å være litt mer seriøs så kan du bruke nylonvask der også ;-) hehe, og når du er ferdig med det tholandsli nevner her, så tar du med badekaret og påhengsmotor`n ut på fjorden å tester flyteevnen til badekaret!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 autoglym har et produkt som heter supershine... funker meget bra på plastik.. Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 jeg hadde mine først på et renseri, men de ble ikke skikkelig rene enda de ikke var SÅ ille før jeg leverte de heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 heh tholandsli du har faen meg en løsning på det meste;) R-style, er promillegrenser på sjø'n også vøtt;) dfr, er ikke det at de er så sinnsykt skittne, ser fakiskt nokså strøkne ut fakstiskt.men vil ha ut alt 15åribil-lukten.. sånn autoglym supershine er vel sånn dashbord greie? da blir det så jævla bøankt å glatt å ser falskt ut..vil hare ha bort sånn "inngrodd" skitt som setter seg rundt forbi.. men takk for gode forslag folkens..ser ut som det blir badekar og høytrykkspyler..(heh sku dradd opp høytrykkspyleræn på bade! da hadde moderen vist ei sie jeg aldri har sett før regner jeg med!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja nå har det hele vært en tur i badekaret(med meget god plaskehjelp av min fru:D) og resultater viste i vannet..men 3 lange plastikker ble helt brune etter de tørka! prøvde å vaske de engang til, uten sukses..noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja nå har det hele vært en tur i badekaret(med meget god plaskehjelp av min fru:D) og resultater viste i vannet..men 3 lange plastikker ble helt brune etter de tørka! prøvde å vaske de engang til, uten sukses..noen som vet? Har hu komt jem ijen? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg