sprocket Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Heisann..! jeg vurderer å kjøpe ny bakpotte på min 323i e30.. grunnen er at den orginale ser litt pinglete ut, med to sugerør ut på skrå. i tillegg hadde det vært kult med litt grommere lyd. Jeg har slott fra meg tanken om effektøkning, for den er minimal. Orginalt: kan dere fortelle meg og andre om deres erfaringer med eksosanlegg på BMW e30? jeg har hørt at skorpion har heftig lyd, men har ikke hørt det selv. Det er et kompromiss mellom pris, lyd og støy... Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 hørte en 325i som hadde "mose"(forbehold om skriveleif)-anlegg. har aldri hørt om det før. Heftig lyd utenfra, i allefall. Noen som har erfaring med en slik potte? uler det fælt på langtur? hvem forhandler det merke? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Effekt anlegg lager vi best selv, med sveiseapparat og fantasi. Hadde gang på 324'en her om dagen uten noe potter, snakker om turbolyd, hehe. Men meg og en kamerat tok vekk miderste potte på 325'en hans og erstattet den med ettrør med en liten sving på, ble helt knall det. Tutene ut bak ble slipt til og sveiset på av gamle rør, for så å lakkes med aliminumsspray (som faktisk var j*** bra og DYR) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg