Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det har i det siste vært utrolig mye feilposting her inne. Spesielt på Offtopic-delen, her kan dere selv bidra til å gjøre det endel ryddigere :) Skal du spørre noe om Volvo, post dette på det spesifikke Volvo-forumet. Vil du skryte av nye BMW sin 3-serie, gjør du dette på BMW 3-serie forumet osv osv. VI HAR MERKEFORAENE FOR EN GRUNN! aneglsmili Husk også å lag en TYDELIG og korrekt topic på tråden din. Takk! :pray Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 en ide kan være å se på den lille filmsnutten i min signatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det har i det siste vært utrolig mye feilposting her inne. Spesielt på Offtopic-delen, her kan dere selv bidra til å gjøre det endel ryddigere :)Skal du spørre noe om Volvo, post dette på det spesifikke Volvo-forumet. Vil du skryte av nye BMW sin 3-serie, gjør du dette på BMW 3-serie forumet osv osv. VI HAR MERKEFORAENE FOR EN GRUNN! aneglsmili Husk også å lag en TYDELIG og korrekt topic på tråden din. Takk! :pray Helt enig, iallfall når det gjelder én bestemt bil.. Når overskriften lyder "Volvo V40, hjuloppheng", er det jo en selvfølge at dette skal i Volvo-forumet. Men, når en person sier "Ford og GM snart konkurs" eller noe, og dette havner i Ford-forumet, er jo dette litt rart. Eller når en fyr spør om import av bil, og dette gjelder en Nissan, og det havner i Nissan, er jo også dette litt rart. Sistnevnte har ikke skjedd bokstavlig, tror jeg, men det har vel vært noe lignende. Førstnevnte mener jeg har skjedd, riktignok. Men, har vært mye feilposting i Off Topic, ja. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg