Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 eehhm, har verdens beste jording jeg, 3 1,5 mm2 i låsen.... Hvis det er noen som jobber på TV-boden her, gi folk litt mere enn en dårlig halvmeter med jordingskabel da, er jo kortere enn forsterkeren jo... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hva meden forsterker? Den skal ALDRI kobles direkte på din bils karosseri, da får den falsk jording." "Mange som gjør feil der, du skulle sett reperasjonsbordet hvordan det ser ut".Litt merkelig de ikke ser en potensiell sammenheng der... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehe! Ikkesant.. :cocain: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehe, bra observert TransMedia! :cocain: Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg