Gå til innhold

hva er fornuftig pris på denne e30'n?

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

har en e30 som jeg skal bli kvitt..men har ikke noen formening om pris..noen som kan hjelpe..?

fakta :

bilen er i daglig drift, uten problmer..

1987 mod.

gått ca 230.000km

strøken inni..

noe overflate rust, hjulbuer etc. (dette skal fjernes)

sommer og vinterhjul, stålfelger

noe slark i tannstang, venstre side (ikke mye,jeg legger ikke lengre merke til det)

litt kast i bremseskiver framme.. (par hundre kroner for to nye på biltema, ergo ikke noe problem)

nytt bensinfilter,nye plugger,ledninger,fordelerlokk,rotor.

eu ok i ca 1,5år til.

husk på at jeg skal bake inn årsavgiften i salgsprisen..

et dårlig bilde :

Picture%20098_small.jpg

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er denne? "* BMW 318i, 87mod, bruks og vinterkjerre"

Har ikke formening om pris, bare stussa på at du ikke skreiv hvilken bil det var.. :boxing

helt riktig :D gikk litt fort gitt.. er 318i (gamle typen motor)

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kjøpe min, får den får 6,000,- noe optisk mangel, i daglig drit, M10 motoren, beste bmw motor noengang bygd i følge folk, motor gått 190,000km EU ok 1 år til, 5 eika bmw felger vinter, 8 eika bmw M felger sommer, slitte bremser, og litt myke i dempera, men ellers topp

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kjøpe min, får den får 6,000,- noe optisk mangel, i daglig drit, M10 motoren, beste bmw motor noengang bygd i følge folk, motor gått 190,000km EU ok 1 år til, 5 eika bmw felger vinter, 8 eika bmw M felger sommer, slitte bremser, og litt myke i dempera, men ellers topp

har du noe bilde eller noe du kan legge ut eller sende til meg.? beemer_e30@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ikke så dom ut den da.. mn har jo ikke penger nå!:(

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider