holand Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Har planer om å bygge om en 318 eller 320 til 325. Har motor, girkasse, understell og alt fra 325..så trenger bare en ny bil :P Lurte på om det er større jobb å bygge om en 318 til 325 enn det ville vært å bygge om en 320 ? Lyst på et karosseri av det nye slaget 87- og finnes veldig få 320 etter 87 til salgs. Planen var også å bruke så lite penger på driftskostnader som mulig frem til ombyggingen..så derfor ville jo en 318 vært gunstigere. Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Om du tar 318 eller 320 spiller ingen rolle... Det er trommelbrems bak på begge.. Og så vidt jeg husker er det ingen eller minimale forskjeller på de.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Mener å ha hørt at det er forskjell i motorrommet på 318 kontra 320 siden 318 er 4syl og 320 6syl. Kan hende hukommelsen min har reist på ferie, så dere får ta dette med en klype salt;) aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 lurte litt på dette jeg også, men skal ikke alle e30 karosseriene være like ? Har også lest at det skal være forskjell på skjermbuene på 316-320 fra 325 osv..noen som kan bekrefte dette ? Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 er ingenting som er forskjellig på karroseri.... dette er jeg sikker på da jeg har gjrot det selv... 316-325 helt likt Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 DEtte kan jeg bekrefte, da jeg har bygget om 316, til 323 turbo selv. KArroseriene på alle m3 er like, men du sparer deg jobb, med å ta en 320, med tanke på ledningsnettet. Er ganske så sikkert motronic ledningsnett i 320 og ihvertfall 325, mens det kan hende det er l-tronic i 318. Dette er også greit å sjekke før du starter. Ellers er motorom og slikt det samme! Noen 320èr leveres også med skivebrems bak, så da slipper du jo å bygge om det evt, med tanke på bærearmer og slikt. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 mente karroserierne på alle e30:p Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har vært en liten forskjell i måten lanalen er utformet på,innvendig vet jeg. -På de tidligere modeller,bygget en del stereo og har merket det da. Ellers vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laguna-95 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg lurer på og by meg ut på et lignende proskjekt... men så lurer jeg på hvordan det er og godkjenne en sånn ommbygging til 325 e30? har en karoseri skadet 325.. som det ikke vill lønne seg og rette på... men understell. driv verk. motor. osv er i orden.. så bruker et strøkent 320 e30 karoseri ved ommbyging.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 er ingenting som er forskjellig på karroseri.... dette er jeg sikker på da jeg har gjrot det selv... 316-325 helt likt Men der er vel en liten endringer i hjulhusene bake på modellene før 88 å de etter.. Tror det er litt større hjulhus i PRE 88mod.. Men det har forsåvidt ingen betydning i ombyggingen.. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.