Gå til innhold

Sølvgrå golf, svarte frontlykter?

Ranger emnet

int

Anbefalte innlegg

Driver å tenker på å kjøpe nye frontlykter til golfen, med angel eyes. Men er usikker på om jeg skal gå for de med svart bakgrunn, eller de med chrome.

Noen som har bilder av sølvgrå golf med svarte lykter? evt kan gjøre en psmod... på Hamargolfen syntes jeg det passer veldig bra med svarte lykter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig sånn her bilen min er fra foran nå:

normal_DSCN2929.JPG

Skal bytte hele fronten innen en uke eller to, men det der er i hvertfall fargen, og er usikker på om svarte lykter passer inn, skiller seg kanskje litt mye ut, når resten av bilen er ganske gjennomført sølvgrå/chrome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sølv Golf (MK3, men) og har sorte angel eyes. Syns det er MYE penere enn vanlig chrome, og gjør seg svært godt i kontrast med en sølvfarga bil..

Bilder av min;

http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/Golf%20III/angeleyes/ (bildegalleri)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele går på om du liker kontraster eller ikke spør du meg... Med Mørke lykter vil du få et mer aggresivt look en dersom du velger Chrome som vil gi mer clean look. Har slitt veldig for å bestemme meg selv angående dette så jeg skjønner du sliter.... Mitt tips ville dog vært sorte hovedlykter, men; Your car, Your rules!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...