Gå til innhold

noen som har hørt om Pro Audio - BLL12-RD?

Ranger emnet


vrtorg

Anbefalte innlegg

Ikke noe spessielle kjennskap til akkurat den basser`n, men har hatt en 10 activ subb fra pro audio. kjøpte den rikignok i sverige, men det er ikke noe dårlig merke bare så det er sagt ;D Gå for den

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg noe om hvordan denne spiller, men jeg vil gjerne se hvor den blir solgt for 2590 som er oppført som veil pris. Denne har vel vært solgt på Qxl til 790,- i hvertfall 6 måneder.

Og enten selger de forferdelig dårlig av dem, ellers har de overbestilt noe sinnsykt. For det er med samme årsak at de selger til denne prisen hele veien.. "overfullt lager, selger til innkjøpspris"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter litt "USCarvor-ripoff" spør du meg.

Drit i å drikk etpar helger, måk snø el.l for nabon og legg i en femhudrings eller to til så får du råd til noe som sannsynligvis er mye bedre, vare mye lengre og du slipper å irritere deg over at du kasta bort penger på. Det er nå min mening :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter litt "USCarvor-ripoff" spør du meg.

Drit i å drikk etpar helger, måk snø el.l for nabon og legg i en femhudrings eller to til så får du råd til noe som sannsynligvis er mye bedre, vare mye lengre og du slipper å irritere deg over at du kasta bort penger på. Det er nå min mening :D

 

Støtter den Jalla :)

 

Er et ordtak som låter slik : "buy cheap, buy twice". Ligger noe i det ass ;)

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter litt "USCarvor-ripoff" spør du meg.

Hehe, hvorvidt det går å lage en rip-off" av USCarvor:D

 

Til topic. Den bassen tror jeg uansett jeg ville styrt unna. Gjør som jalla sier og legg til noen får 100-lapper til og kjøp noe av kvalitet. Du kan få meget gode 12" elementer til ca 995,-. Når budsjettet ditt er så lavt så ville jeg funnet en bass med høy følsomhet, da trenger du ikke allverden av forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår