fiesta_xr2i Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 er fersk i faget , men har prøvd litt på bilen min , med litt hjelp fra en kompis da. kom med synspunkter !! utgangs punkt sånn ble det , noen andre som vil prøve på d samme så jeg får se hvordan dere 'proffene' gjør det ?? Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 tøff den! Men legg ut mod i samme størrelse som org, så ser vi bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 har den bare i den størelsen ( sjuler litt små feil vøtt ) Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hmm.. den mangler en dør :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Flytt bilen din hit : http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Flytt bilen din hit : http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Akkurat der må jeg nok si meg uenig.. Det forumet er for folk som vil ha bilene sine moddet.. ikke for folk som har moddet en bil for første gang... Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Akkurat der må jeg nok si meg uenig.. Det forumet er for folk som vil ha bilene sine moddet.. ikke for folk som har moddet en bil for første gang... beklager at jeg er litt spiss, mn er ikke underforum til for å brukes?:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 beklager at jeg er litt spiss, mn er ikke underforum til for å brukes?:D ???? enten er det noe ikke jeg skjønner eller så er det noe du ikke skjønner... :boxing Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Dette hører da ikke hjemme i underforumet, det er en mod ffs. :op OT: Forøvrig en grei førstemod :) Men post et litt større bilde, lettere å se detaljer da. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ser ikke så værst ut den :D Men ta og last opp et litt større bilde, så er det lettere og se. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg