Gå til innhold

Kjøpe ny billig frontrute til amerikaner, men hvor? og eksospotter..

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Heisann folks,

Jeg har begynt å tenke på å fikse litt på bilen min, og da må jeg bytte ut den sprekte frontruten min med en ny.

Bilen er en 1979 Dodge Aspen, på jeg lurer litt på hvor man kjøper seg en (ny) billig frontrute?

Noen her som vet om forretninger som selger BILLIG?

MEd billig mener jeg mellom 1500 - max 3000 kr.

Jeg regner med at jeg må til sverige et sted (vet at det finnes billige frontruter der) :)

Samme med eksosannlegget, jeg vurderer å bytte ut mine "cherry bombs" fra trush med noe litt mer stillegående, tips her?? (2,5 toms annlegg)

Dette fordi det kan bli aktuelt ved visning av bilen (hva godkjent max - "støy" ?) Vil nå heller kalle det musikk jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder frontrute så er det en her i Halden som driver med det.. Jeg vet ikke helt med pris osv.. Men han har masse annonser osv. han driver "privat" og får det til og gå rundt så enten har han det dritt billig ellers så har han god service.. Men det må jo være noe spessielt vist man skal klare seg alene i disse dager.. Vist du er intr så kan jeg godt høre med priser for deg..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha skilter på aspen.

Har ikke du fine røde skilt a

Hmmmm.. :)

Jo... Hadde det fram til ganske nylig ja :) hehe.

Men nå har jeg blant annet bestemt meg litt for å prøve å bli mer "seriøs" :D

Telemark :wonder (Charger eller Challenger?)

Når det gjelder frontrute så er det en her i Halden som driver med det.. Jeg vet ikke helt med pris osv.. Men han har masse annonser osv. han driver "privat" og får det til og gå rundt så enten har han det dritt billig ellers så har han god service.. Men det må jo være noe spessielt vist man skal klare seg alene i disse dager.. Vist du er intr så kan jeg godt høre med priser for deg..

Ja, hvis du har anledning til å ta en nærmere titt er jeg glad for det!!

Evt gi meg tlf.nr eller e-mail/ internettadresse til han du nevner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg kan se hva jeg får tell.. Litt kjedelig og kjøre MC akkurat nå.. Nærmest snøstorm her, så det kan hende det blir et par dager til jeg får dratt meg ut ditt..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jævla få innpå her som veit noe om frontruter eller er interessert i det skjønner jeg.... :biker

Ble ikke mye klokere av dette.

he he lurer nå ????

68 dodge rød ???? da vet du.

navnet mit kommer av 440 boret 0,60

Jada, da vet jeg nok det, og føler at jeg samtidig må benytte sjansen til å spørre om det blir noe nytt børnemøte i porsgrunn natt til 1 mai, som ifjor? (på biltema'en)

Det var jo, døkult :peace: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til Björn På Firebird & Camaro skroten, jeg fikk i alefall frontrute til Transamen for kr 1500. Ruten hadde ikke den innebygde antenen, men ellers helt lik orginalen.

Camaro & Firebird Skroten

Kvarnfallet 31 - 431 34 Mölndal

Tel. 031-87 77 27 Fax 031-87 77 44

(Import och försäljning av bilar

och delar)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla...

Osby skroten i sørsverige har nok også dette...

http://www.bildelarosby.se/

Det har de helt sikert, men den er utenfor Malmö, koster vell mer i bensin enn hva ruten koster :P

Foresten var ruten jeg kjøpte helt ny, er sikkert billigere for en brukt.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider