Omegamannen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 jeg har sparklet opp siden på bilen hvor jeg skal lakkere.i går så jeg at det har sprekket opp.hva og gjør jeg?og hvorfor skjedde dette? Jeg skal lakkere bilen til helgen så jeg må få fort hjelp. Noen gode ider som kan redde meg? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 du har antakelig lagt for mye sparkel på i en jafs ... kan være at du har våtslipt og så har bilen stått for kaldt ... mye som kan skje der i gården...hva du skal gjøre vet ikke jeg .. sparkle mer og pusse en gang til ... legg på litt fyller (acryl) så tåler det litt mer ...... er det plast under der du har sparkla Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nei stål er det.ja våt slippte og det er jo kaldt i norge om dagen. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 nei stål er det.ja våt slippte og det er jo kaldt i norge om dagen. Du skal jo helst ikke våtslipe sparkel, det trekker vann som en svamp, er så porøst. Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg